پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 22351

اردوی راهیان نور نباید به یک نماد احساسی تبدیل شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسینی بوشهری گفت: نباید در این عرصه، کار مقطعی صورت بگیرد و اردوی راهیان نور به یک نماد احساسی تبدیل شود بلکه باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن این ارتباط با قسمت های دیگر نیز تقویت شود.
اردوی راهیان نور نباید به یک نماد احساسی تبدیل شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه ستاد راهیان نور می تواند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه فرهنگ داشته باشد اظهار کرد: نباید کوچکترین خدشه ای به این امر مقدس وارد شود.

وی با اشاره به اینکه مصداق بارز ولایت پذیری حمایت از کاروان های راهیان نور است تصریح کرد: باید برنامه ریزی گسترده ای برای تاثیر گذاری در بین جوانان استفاده شود تا استقبال از این برنامه ها بیشتر شود.

رئیس حوزه های علمیه کشور گفت: باید سطح اطلاع رسانی بیشتر شود و آموزش هایی به راویان و روحانیون کاروان ها داده شود؛ چرا که سخن روحانیون بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین است، به خصوص روحانیونی که خود در عرصه جبهه و جنگ بوده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه راهیان نور نباید به یک نماد احساسی تبدیل شود خاطر نشان کرد: باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن این ارتباط با قسمت های دیگر نیز تقویت شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید آگاهی بخشی برای اقشار مختلف جامعه انجام شود تصریح کرد: راهیان نور یک فرصت طلایی است که عطر شهدا در جامعه پراکنده شود، باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز گاهی نسل جوان در مقابل هجمه عظیم دشمنان بی پناه می ماند، عنوان کرد: اگر نتوانیم در مقابل این هجمه، کار و برنامه ریزی داشته باشیم، جوانان بی تفاوت شده و نقشه دشمن نیز عملیاتی می شود پس بر همین اساس باید در حوزه راهیان نور برنامه ریزی گسترده تری را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccs1qi.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما