يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 41350
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

لزوم فعال‌سازی ظرفیت‌های دریاچه نمک برای پیشرفت حوزه گردشگری

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: ظرفیت‌های مشخصی به دریاچه نمک قم اختصاص دارد که باید در راستای فعال‌سازی آن گام برداریم زیرا این ظرفیت‌ها می‌تواند در حوزه اقتصادی و گردشگری دستاوردهای مطلوبی برای استان قم به دنبال داشته باشد.
لزوم فعال‌سازی ظرفیت‌های دریاچه نمک برای پیشرفت حوزه گردشگری
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به مشکلات واحدهای تولیدی دلسوز است، اظهار کرد: امیدواریم با درک درست از مشکلات کشور بتوانیم در راستای رفع آنها گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها باید در قالب اعتبارات ملی دیده شود، اضافه کرد: استان‌ها باید با سازمان مدیریت تفاهم‌نامه مشخصی داشته باشند تا بتوانند مشکل زیرساخت شهرک‌ها را رفع کنند.

استاندار قم از لزوم واگذاری نمایشگاه فرش استان قم به بخش خصوصی یاد کرد و گفت:‌ ظرفیت‌های مشخصی به دریاچه نمک قم اختصاص دارد که باید در راستای فعال‌سازی آن گام برداریم زیرا این ظرفیت‌ها می‌تواند در حوزه اقتصادی و گردشگری دستاوردهای مطلوبی برای استان قم به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان قم در حوزه‌های مختلف عملکردی ملی دارد به همین علت باید در تخصیص اعتبارات به این استان نگاه ملی وجود داشته باشد تا بتوانیم این عملکردها را توسعه داده و به آبادانی و توسعه مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccx1q0.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما