قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی استاد حوزه علمیه نجف اشرف با حضور در کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین (ع) از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.
بازدید آیت‌الله بحرالعلوم از کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین (ع) در قم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی استاد حوزه علمیه نجف اشرف با حضور در کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین (ع) از روند اجرای پروژه این ضریح مطهر و هشت درب نفیس ساخته شده این حرم مطهر که شامل چهار درب ورودی بزرگ حرم سامرا است بازدید کرد.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف در این بازدید با هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین (ع) نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله بحرالعلوم در این بازدید با بیان اینکه الحمدالله با ارشاد حضرت آیت الله سیستانی بهترین کار‌ها در این مکان در حال انجام است، اظهار کرد: باید خدا را بابت این نعمتی که در اختیار شما قرار داده شاکر باشید، خدا اینجایگاه رفیع را از شما نگیرد.

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه در دنیای کنونی که هجمه‌ها علیه ولایت و تشیع زیاد است چنین اقداماتی قابل تحسین و ارزشمند است، افزود: در گذشته اقدامات و هجمه‌های دشمنان علیه اسلام تشیع به اندازه امروز نبود، دشمنان از تمام امکانات خود در این راستا بهره می‌برند در این مبارزه باید با تمسک و توسل به اهل بیت (ع) به مقابله با دشمنان برویم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccx1qi.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما