چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39830
منبع : پایگاه خبری پلیس

آينده کودکان بي سرپرست در گرو آموزش و تربيت صحيح است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: توجه به امر آموزش و تربيت کودکان بي سرپرست آينده خوبي را براي آن ها رقم خواهد زد.
آينده کودکان بي سرپرست در گرو آموزش و تربيت صحيح است
به گزارش قم نیوز، سردار" کاظم مجتبايي" به همراه مدير کل بهزيستي استان قم در بازديد از مرکز نگه داري کودکان بي سرپرست "حمزه"، اظهارداشت: همه ما نسبت به انسان هايي که به گونه اي نتوانستند در جامعه شرايط لازم براي رشد ، ترقي و کمال را پيدا کنند مسئوليت داريم.

وي افزود:خداوند مي فرمايد" من احيا الناس کانما احيا الناس جميعا" درست است که اينها انسان هايي هستند که داراي حيات اند اما ما مي خواهيم داراي حيات طيبه باشند و همه اين افراد بتوانند فردا به جامعه خود خدمت کنند و باعث فخر و مباهات باشند، افرادي متدين، خدوم و ان شاء الله نيروهاي جهادي نظام جمهوري اسلامي باشند.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: توجه به امر آموزش و تربيت کودکان بي سرپرست آينده خوبي را براي آن ها رقم خواهد زد.

وي گفت: شما نه تنها پيش خدا ماجور هستيد، بلکه يک احساس رضايتي هم پيش خود داريد که توانسته ايد فردي را که در جامعه ترد و رها شده بوده، نجات دهيد و از او يک انسان موحد داراي شخصيت اجتماعي و مفيد به حال نظام و کشور خود تربيت کنيد.

سردار مجتبايي تصريح کرد: اين عزيزان معمولاً از هوش سرشاري برخوردارند که توانمندي هاي آنان روز به روز بيشتر شده که مي توانند بعد از مدت زماني زندگي خود را در جامعه بصورت عادي اداره کنند.
فرمانده انتظامي استان قم همچنين حضور خود را يک توفيق الهي دانست و افزود: خداوند بر ما منت نهاده که بيائيم از نزديک اين عزيزان را ديده و تلاش کنيم تا مشکلاتشان برطرف شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccx4q1.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما