جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47570
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بدمینتون استان قم خبر داد

حضور 3 تیم بدمینتون قم در لیگ‌های کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ بدمینتون استان قم گفت: امسال مردان و بانوان بدمینتون‌باز قم در قالب سه تیم حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور را تجربه خواهند کرد.
حضور 3 تیم بدمینتون قم در لیگ‌های کشور
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی امروز، اظهار کرد: در تقویم سال 1396 هیأت‌ بدمینتون استان قم که در جلسه‌ای با معاونت توسعه ورزش و همچنین گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل و جوانان نهایی شده، برنامه‌های متنوعی را به منظور رشد و توسعه بیشتر بدمینتون قم در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: توجه ویژه‌تری امسال به برگزاری رقابت‌های استانی شامل پیکارهای قهرمانی بدمینتون قم و همچنین مسابقات لیگ این رشته در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش دختران و پسران داشته‌ایم تا رونق این رشته در قم برای جذب بیشتر علاقمندان به بدمینتون افزایش یابد.

رئیس هیأت‌ بدمینتون استان قم اضافه کرد: در زمینه آموزش نیز برنامه‌ریزی شده و هدف ما ارتقاء دانش مربیان، داوران و حتی ورزشکاران این رشته برای تحول در بدمینتون قم است و برای این منظور هم دوره‌های آموزشی در قم میزبانی خواهیم کرد و هم اعزام نمایندگان بدمینتون قم به خارج از استان مد نظر است.

وی ابراز کرد: حضور در مسابقاتی که طبق تقویم سالیانه فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود هم از جمله مهمترین اولویت‌های امسال هیأت‌ بدمینتون استان قم است، سعی ما حضور مداوم در مسابقات لیگ، پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های دیگری نظیر رنکینگ‌ها است.

پنجه‌باشی در ادامه به قطعی شدن حضور سه تیم به نمایندگی از قم در مسابقات فصل سال 1396 لیگ‌های بدمینتون مردان و بانوان ایران اشاره و بیان کرد: برنامه ما اعزام نمایندگان قم به لیگ‌های دسته اول و دسته دوم بدمینتون باشگا‌ه‌های کشور است ولی در لیگ دسته اول یک نماینده خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ دسته دوم بدمینتون باشگاه‌های کشور که بعد از ماه مبارک رمضان و در تیرماه آغاز خواهد شد میزبان رقابت تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول نیز خواهیم بود، ضمن اینکه جلسه هماهنگی لیگ دسته اول نیز این هفته در فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود و تیم قم آماده حضور در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccxpq0.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما