شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 22090
منبع : خبرگزاری حوزه

مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران گفت:مرحله کشوری مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران ویژه بانوان طلبه سطح دو و سطح سه روز جمعه در اردوگاه حضرت فاطمه(س) در قم برگزار شد.
مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، مدیر آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در حاشیه برگزاری این المپیاد اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله آموزشگاهی و استانی ۷۴ نفر به مرحله کشوری راه یافتند که ۶۱ نفر از سطح دو و ۱۳ نفر از سطح سه در رشته های تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول در مرحله کشوری شرکت کردند.

فریده داودی افزود: تعداد شرکت کنندگان در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات، حدود شش هزار نفر بودند و در مرحله استانی نیز بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به رقابت پرداختند که افراد با کسب امتیازهای بالای ۷۰ درصد به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان از سراسر کشور و از ۴۰۰ واحد حوزوی در این مسابقات به رقابت پرداختند.

داودی عنوان کرد: از ۱۸ برگزیده این مسابقه علمی چهارم اردیبهشت ماه سال جاری طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد و جوایز متعددی از جمله سفر زیارتی حج عمره و عتبات عالیات و کمک های مادی و معنوی اعطا می شود.

وی تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان سطح دو با کسب امتیاز بالای ۷۰ درصد می توانند بدون شرکت در آزمون ورودی در مقطع بالاتر تحصیل کنند.

مدیر آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: ارتقای توان علمی بانوان نخبه برای شرکت در المپیاد علمی، ایجاد رقابت سازنده علمی، تقویت بنیه علمی و آموزشی و ایجاد رقابت بین واحدهای آموزشی حوزوی از مهم ترین اهداف برگزای این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccxxqi.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما