قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از اختصاص بیش از 300 دستگاه اتوبوس برای انتقال نمازگزاران عید فطر در این شهر خبر داد.
اختصاص بیش از 300 دستگاه اتوبوس برای انتقال نمازگزاران عید فطر
به گزارش قم نیوز، سعید امرالهی بیان کرد: سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم با بسیج همه امکانات و با حضور کامل ناوگان از ساعت پنج و ۴۵ دقیقه صبح در کلیه خطوط و مسیرهای شهری به منظور انتقال نمازگزاران و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س)، حضوری فعال داشته و سرویس لازم جهت مراسم حرم مطهر و همچنین مسجد مقدس جمکران را تخصیص داده است.

وی گفت: با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور نسبت به استقرار اتوبوس‌ها همزمان با انجام مراسم نماز عید فطر در اطراف حرم مطهر در ایستگاه‌های قبل برای نقاط مختلف شهر اقدام می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم عنوان کرد: سرویس دهی مسیر مسجد مقدس جمکران از میدان مطهری ابتدای خاکفرج به سمت درب شماره ۲ مسجد مقدس جمکران و بالعکس انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است پیش بینی فعالیت ۳۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس که ۲۰ دستگاه به طور اختصاصی مسیر جمکران را سرویس دهی می‌کند شده است.

وی توصیه کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه ترافیک و تسهیل و تسریع در رفت و آمد همشهریان عزیز تنها از وسائل نقلیه عمومی که به تعداد کافی پیش بینی شده است استفاده کنند و حتی المقدور راکبین موتورسیکلت و افرادی که وسائل نقلیه شخصی دارند ضمن احترام به قوانین و مقررات از اشغال فضای معابر شهری و خصوصا هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر خودداری کنند.

وی گفت: در پارک سوارهای بستر رودخانه نیز به صورت ویژه در این تعطیلات سرویس دهی انجام می‌شود و پیش بینی تخصیص اتوبوس به طور فوق العاده برای عصر روز عید و روزهای آتی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd550x.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما