دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 27177
معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه:

۲۰۰۰ پاسدار مداح در سراسر کشور به عشق اهل بیت(ع) مداحی می‌کنند2000

قم نيوز : قم نیوز: پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چند سالی است که بیش از ۲۰۰۰ پاسدار مداح در کشور به مداحی مشغول هستند و پنجمین همایش پاسداران مداح کشور با حضور برگزیدگان این عزیزان در قم برگزار شد.
۲۰۰۰ پاسدار مداح در سراسر کشور به عشق اهل بیت(ع) مداحی می‌کنند2000
به گزارش قم نیوز، سردار آسودی که در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی سخن می‌گفت، با اشاره به فعالیت پاسداران مداح در کشور، اظهار کرد: چند سالی است که بیش از ۲۰۰۰ پاسدار مداح در کشور به مداحی مشغول هستند و همایش‌های متعددی برای این عزیزان در کشور مطرح می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امسال پنجمین همایش پاسداران مداح سراسر کشور، در روز مباهله و در جوار حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد و مباحث متعددی برای این عزیزان مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال روز عاشورا با ۱۳ آبان مقارن است و انتظار ما این است که پاسداران مداح با حضور تاثیرگذار خود، جامعه مداحان کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند و شعار مرگ بر امریکا و استکبار را در جمع عزاداران عاشورایی طنین انداز کنند.

سردار آسودی تصریح کرد: پاسداران همانند دوران دفاع مقدس که رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند، اکنون نیز آماده هستند تا جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده و در راه دفاع از ولایت و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تقدیم کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcd5f0x.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما