يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 52557
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم خبر داد

درخشش کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم از درخشش نمایندگان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد ایران و کسب چند مدال با ارزش خبر داد.
درخشش کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد ایران
درخشش کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد ایران
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، ابتدا رقابت‌های بخش بانوان انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته ایران برگزار شد و سپس مردان کاراته‌کا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهایی که به نمایندگی از هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم در این دو رویداد شرکت کردند، همگی با کسب نتایج خوب به کار خود پایان دادند، خوشبختانه در بخش بانوان دو مدال ارزشمند برنز نصیب تیم اعزامی قم شد و در بخش مردان نیز شاهد عملکرد خوب کاراته‌کاهای قم بودیم.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد، بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد با حضور برترین‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و شرکت کنندگان تنها در رده سنی بزرگسالان رقابت کردند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی کاراته قم با هدایت و سرمربیگری رستمی‌زاده و سرپرستی ابوالفضل آردین در این رقابت‌ها حضور یافته بود، ابراز کرد: در وزن منهای 65 کیلوگرم این دوره از مسابقات نماینده شاخص تیم قم محمدصادق قنبری بود که با اقتدار از سد تمامی رقبا گذشت و قهرمان شد.

برخوردار ابراز کرد: در وزن منهای 80 کیلوگرم انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته ایران نیز شاهد درخشش محمد اسدی نماینده شایسته قم بودیم، اسدی در حالی که به فینال رقابت‌ها رسیده بود دیدار نهایی را با بدشانسی واگذار کرد وبه مدال نقره دست یافت.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم افزود: سومین چهره موفق تیم هیأت‌‌‌‌‌ کاراته قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد مهدی گل‌وردی بود که در وزن منهای 60 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تاتامی رفت و توانست مقام سوم و نشان برنز این پیکارها را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5k0k.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما