شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 36997
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خبر داد

اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و بهسازی معابر شهری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و مسائل دیگر در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم از طریق آن معابر سطح شهر را بهسازی کنیم.
اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و بهسازی معابر شهری
به گزارش قم نیوز، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به واحد نگهداری و تعمیرات این اداره‌کل اظهار کرد: یکی از اقدامات در این واحد تهیه شناسنامه فنی تمامی پل‌های موجود در شهر است که برای این کار با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد کرده‌ایم.

وی گفت: این شناسنامه در راستای بررسی نقاط آسیب دیده پل‌ها در نظر گرفته شده است و این نقاط با تهیه و نصب نرم‌افزار مخصوصی بررسی می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم اضافه کرد: در فاز دوم این پروژه مقام‌سازی پل‌ها در صورت نیاز را خواهیم داشت که همه این مباحث از طریق نرم‌افزار جمع‌آوری خواهد شد.

حلوایی‌زاده افزود: این کار در راستای افزایش عمر مفید پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهر خواهد بود و می‌تواند در زمینه اقتصادی نیز به ما کمک کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ پل در سطح شهر داریم که این نرم‌افزار مواردی همچون نگهداری، بهسازی و یا تعویض پل‌ها را اطلاع خواهد داد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم در ادامه به فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این کارخانه اقدام به تهیه قیر کرده و تا پایان فصل بهار عمده روکش معابر فرعی و مناطق هشت‌گانه انجام خواهد شد.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و ... در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم از طریق آن معابر سطح شهر را بهسازی کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd5n0s.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما