دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 41397
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مسير بلوار جمهوري تا ميدان امام حسين بازگشايي مي شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: ادامه مسير بلوار جمهوري در منطقه دو از ميدان مالك اشتر تا ميدان امام حسين در مرحله تكميل تملكات است و سعي داريم تا پايان سال اين مسير را بازگشايي كنيم.
مسير بلوار جمهوري تا ميدان امام حسين بازگشايي مي شود
به گزارش قم نيوز، محمد صادقي با اشاره به وضعيت تكميل پروژه هاي عمراني در منطقه دو، وضعيت تكميل رينگ جمهوري را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اينكه دسترسي منطقه دو نسبت به مناطق ۴ و ۷ كمتر بود در صدد هستيم دسترسي هاي اين بخش را با اجراي پروژه هاي عمراني توسعه دهيم.

وي با بيان اينكه تكميل تملكات بلوار جمهوري از ميدان مالك اشتر تا ميدان امام حسين در دستور كار است، تصريح كرد: اميدواريم پس از بازگشايي مسير و تكميل تملكات، عمليات اجرايي را ادامه مي دهيم.

شهردار منطقه دو با تاكيد بر اينكه آزادسازي مسير بلوار جمهوري ادامه دارد، تصريح كرد: اين پروژه ۳ هزار متر جدولگذاري دارد كه هزار متر آن انجام شده است.

وي ادامه داد: همچنين ۲۰ هزار مترمربع زيرسازي و آسفالت در اين پروژه نياز است كه اين مسير به طول ۸۰۰ متر در چهار باند اجرايي مي‌شود و رشد ۱۰ درصدي عمليات اجرايي دارد.

صادقي خاطرنشان كرد: سعي داريم تا پايان مهرماه ۸۰ درصد پيشرفت داشته باشيم و تا پايان سال اين مسير بازگشايي شود.

شهردار منطقه دو با اشاره به اهميت پروژه ادامه بلوار جمهوري در اين منطقه گفت: از آنجائيكه اين پروژه به موازات بلوار توحيد اجرا مي شود ظرفيت خوب ترافيكي را براي منطقه ايجاد مي‌كند و از ترافيك محور توحيد مي كاهد.

وي با تاكيد بر اينكه تكميل رمپ و لوپ پل ۹ دي نيز در دستور كار است، به وضعيت تكميل پروژه بلوار فردوسي اشاره كرد و افزود: تكميل رينگ فردوسي نيز در ادامه منطقه ۶ از پل انقلاب تا زيرگذر يادگار امام نيز در حال تكميل دسترسي‌ها است و در ادامه اين پروژه منطقه دو به منطقه ۴ متصل مي‌شود و پس از تملكات شاهد عمليات اجرايي خواهيم بود.

انتهای پیام/135
    
https://qomnews.ir/vdcd5s0o.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما