سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46806
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه:

توليد و اشتغال از مصاديق بارز اقدام و عمل است/مردم توليد داخل را بر هر توليد ديگر ترجيح دهند

قم نيوز : قم نیوز: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته اقدام و عمل را بيان كردند و امسال اشتغال و توليد را به عنوان دو مورد از مصداق‌هاي برجسته اقدام و عمل برشمردند.
توليد و اشتغال از مصاديق بارز اقدام و عمل است/مردم توليد داخل را بر هر توليد ديگر ترجيح دهند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز، با اشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب آنچه بیان می‌کنند بر اساس درک صحیحی از واقعیت‌ها است بر همین اساس نیز امسال را اینچنین نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: چند سال است که رهبری با اعتقاد به اینکه مهمترین دغدغه و مشکل مردم مسائل اقتصادی است به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی می‌پردازند و از مسؤولان مطالبه دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آنچنان که شایسته بوده در بخش اقدامات لازم صورت نگرفته است گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته اقدام و عمل را بیان کردند و امسال دو مورد از مصداق‌های برجسته اقدام و عمل را برشمردند.

وی با اشاره به مبحث تولید گفت: جای شرمندگی دارد که کشوری با این منابع بخواهد از سوی دیگر کشورها تغذیه شود.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: وضعیت جوانان و مردم دردناک است و از اشتغال و درآمد مناسب برخوردار نیستند  امیدواریم مسؤولان امسال با اجتناب از مسائل جناحی، تولید و اشتغال را که برای کشور و انقلاب ضرورت دارد مورد اهتمام خود قرار دهند و بدون رویکردهای انتخاباتی بتوانند اقدامات خوبی انجام دهند.

وی از تولیدکنندگان خواست سطح کیفی تولیدات را افزایش دهند تا اعتماد مردم را جلب کنند و افزود: برای دستیابی به استقلال سیاسی و امنیتی نیازمند استقلال اقتصادی هستیم که امیدوارم همه به آن اهتمام داشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: مردم باید سرمایه‌های خود را در مسیر تولید به کار گیرند و تولید داخل را بر هر تولید دیگر ترجیح دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اولویت‌ها را می‌بینند گفت: ایشان درک درستی از نیاز مردم دارند و مصداق مردم‌سالاری در این بخش روشن می‌شود که مردم به معنای واقعی سالار حکومت هستند و به مسؤولان می‌گویند ای کسانی که خدمت‌گزاران مردم هستید نیاز مردم را ببینید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd9j0o.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما