سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 43836
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

ارائه خدمات تفریحی به بسیجیان توسط مجموعه پارک آبی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه پارک آبی استان قم گفت: از یک تا هفت آذرماه مصادف با هفته بسیج، بسیجیان اقشار مختلف از سراسر کشور می‌توانند با ارائه کارت معتبر عضویت در بسیج از تخفیف ویژه برای تهیه بلیط پارک آبی استفاده کنند.
ارائه خدمات تفریحی به بسیجیان توسط مجموعه پارک آبی استان قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا رزاقی  اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج، در راستای ارج نهادن به بسیجیان ارزشمند میهنمان، مجموعه پارک آبی استان قم، در این هفته به بسیجیان برای تهیه بلیط این پارک، تخفیف ویژه می‌دهد.

وی افزود: از یکم تا هفتم آذر ماه سال جاری که مصادف با هفته بسیج است، بسیجیان اقشار مختلف، از سراسر کشور، با ارائه کارت معتبر عضویت در بسیج می‌توانند برای تهیه بلیط پارک آبی از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

مدیر مجموعه پارک آبی استان قم ادامه داد: در روزهای عادی سال، مبلغ هر بلیط پارک آب و تاب 30 هزار تومان است ولی در مدت مذکور هر بلیط به قیمت 16 هزار تومان به بسیجیان عرضه می‌شود.

رزاقی ضمن درخواست از متقاضیان دریافت تخفیف ویژه بلیط پارک آبی برای حضور به موقع در محل دریافت بلیط، عنوان کرد: بانوان در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 و 30 دقیقه الی 20 و 30 دقیقه و آقایان در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 10 و 30 دقیقه الی 23 می‌توانند در پارک آبی حضور یابند.

وی با بیان اینکه روز جمعه به دلیل آزادتر بودن وقت بانوان و آقایان، هر دو طیف درخواست حضور در پارک طی روز را دارند، افزود: روزهای جمعه هم بانوان و هم آقایان می‌توانند ضمن تهیه بلیط در سانس ویژه خود در پارک آبی حضور یابند؛ روزهای جمعه سانس صبح از ساعت 9 و 30 دقیقه الی 16 و 30 دقیقه ویژه بانوان و سانس عصر از ساعت 18 الی 24 ویژه آقایان است.

مدیر مجموعه پارک آبی استان قم تأکید کرد: پذیرش کلیه بسیجیان اقشار مختلف از سراسر کشور تنها با ارائه کارت معتبر امکان پذیر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9j0o.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما