دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 44466
با توجه به خستگی بم، انتظار نتیجه بهتری داشتم

شهبازی: تا دقیقه 90 هجومی بازی کردیم/می‌ترسم از یک صحنه صحبت کنم و اخراج شوم!

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان می‌گوید بازیکنانش در دیدار با شهرداری بم هجومی بازی کردند و او انتظار گل‌های بیشتری را داشته است.
شهبازی: تا دقیقه 90 هجومی بازی کردیم/می‌ترسم از یک صحنه صحبت کنم و اخراج شوم!
به گزارش قم نیوز: سمیه شهبازی درباره تساوی تیمش مقابل شهرداری بم، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی بدی نبود. البته بازهم یک صحنه مشکوک بود که می‌ترسم اگر صحبت کنم بازهم اخراج شوم! اوایل بازی یک توپ سمت ما آمد که پنالتی هم گرفته شد.

وی افزود: در نیمه دوم به بازیکنان گفتم هجومی‌تر بازی کنند و تغییراتی هم در تیم دادم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم حتی در یک موقعیت آفساید گرفته شد که خوشبختانه فیلم بازی هست و آن صحنه را به ناظر بازی نشان دادم، اما چه فایده.

سرمربی آینده‌سازان با بیان اینکه تساوی تیمش مقابل شهرداری بم باعث صدرنشینی شهرداری سیرجان شد، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ما در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیریم. در دیدار امروز هم بازیکنان من تا دقیقه ۹۰ هجومی بازی کردند و حمله‌های زیادی هم داشتند. بازیکنان بم با اینکه از مسابقه آمده بودند، اما آمادگی خوبی داشتند و پا به پای بازیکنان ما کار کردند. فکر می‌کردم با توجه به خستگی بم ما نتیجه بهتری بگیریم.

شهبازی در ادامه صحبت‌هایش تیم سیرجان را آماده ارزیابی کرد و گفت: سیرجان نسبت به تیم‌های دیگر لیگ آماده‌تر است. بازیکنان این تیم در تیم ملی جوانان اردو داشته و در مسابقات برون‌مرزی هم شرکت کرده‌اند به همین دلیل آمادگی خوبی دارند.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل قشقایی، خاطرنشان کرد: این تیم اصلا قابل پیش‌بینی نیست. از ذوب‌آهن ۵ تا خورده و از ایلام یک گل، در هفته دهم هم به پیروزی رسید. این بازی برایم نگران‌کننده است و با تمام قوا جلو می‌رویم.

انتهای پیام/ ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcd9o0o.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما