چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 49911
آیت الله العظمی مکارم شیرازی:

راهپیمایی روز قدس و حملۀ موشکی به مواضع داعش در امنیت منطقه بسیار مؤثر است

بر همه لازم است در راهپيمايي روز قدس شرکت کنند
قم نيوز : قم نيوز: يكي از مراجع تقليد گفت: برخلاف پندار افراد ساده لوح این راهپیمایی و آن حملۀ موشکی در امنیت منطقه بسیار مؤثر است، زیرا همه فهمیدند هرگونه جنگ طلبی خواه در شکل مسخره ناتوی عربی باشد و یا هر شکل دیگر هزینۀ بسیار گزافی دارد که نمی‌توانند آن را تحمل کنند.
راهپیمایی روز قدس و حملۀ موشکی به مواضع داعش در امنیت منطقه بسیار مؤثر است
به گزارش قم نيوز، متن پيام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، به شرح زير است.

بسم الله الرحمن الرحیم


نزدیک چهل سال است که مسلمین جهان آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان را طبق ابتکار امام راحل (قدس سره الشریف) به عنوان روز جهانی قدس می شناسند.

و با راهپیمایی پرشکوه خود اجازه نمی دهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود، هر چند دشمن صهیونیستی با تمام قوا سعی در این امر دارد تا اشغال سرزمین های مسلمین مخصوصا سرزمین بیت المقدس به رسمیت شناخته شود.

با نهایت تأسف بعضی از دول اسلامی از ترس صهیونیست ها یا به سبب رابطۀ ننگین با آمریکا به ملت خود اجازۀ راهپیمایی نمی دهند و از این نظر به آنها ظلم و ستم می کنند، ولی خوشبختانه رسانه ها پیام ملت های بیدار را به دنیا می رسانند.

راهپیمایی امسال بعد از اصابت موشک های سپاه پاسداران که قلب مقرّ تروریست ها را با موفقیت کامل نشانه گرفت و آن را در هم کوبید مفهوم دیگری دارد.

برخلاف پندار افراد ساده لوح این راهپیمایی و آن حملۀ موشکی در امنیت منطقه بسیار مؤثر است، زیرا همه فهمیدند هرگونه جنگ طلبی خواه در شکل مسخره ناتوی عربی باشد و یا هر شکل دیگر هزینۀ بسیار گزافی دارد که نمی توانند آن را تحمل کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی
31/3/1396
 
 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfn0o.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما