پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : 36951
در هفته پانزدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر صورت‌ می‌گیرد

هیئت بسکتبال قم برابر ایستک کردستان در فکر جبران ناکامی‌ها

قم نيوز : قم نیوز: تیم هیئت بسکتبال قم در دیداری حساس از رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم ایستک کردستان به میدان می‌رود.
هیئت بسکتبال قم برابر ایستک کردستان در فکر جبران ناکامی‌ها
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل دوم مصاف مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از روز جمعه بیست و سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و نماینده قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر ایستک کردستان قرار می‌گیرد.

این دو تیم در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دیداری فوق‌العاده جذاب و تماشایی در حضور علاقمندان به بسکتبال برگزار کردند و در نهایت این تیم هیئت بسکتبال قم بود که توانست در ثانیه‌های پایانی ۷۴ بر ۷۲ حریف خود را شکست بدهد.

اکنون نوبت به مصاف دو تیم در دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور رسیده است و هیئت بسکتبال قم و ایستک کردستان در تلاش برای کسب بهترین رتبه پیش از رفتن به مرحله پلی‌آف با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم بسکتبال ایستک کردستان در مکان پنجم ایستاده و تیم هیئت بسکتبال قم نیز در تعقیب این تیم رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفته است.

تیم هیئت بسکتبال قم در حالی این هفته برابر تیم ایستک کردستان به میدان می‌رود که در پنج هفته متوالی از بازی‌های دور برگشت نتایج ضعیفی در مقابل حریفان خود کسب کرده است و با پنج باخت متوالی وضعیت چندان خوبی در جدول رده‌بندی ندارد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی بعد از کسب پنج پیروزی و سه باخت در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور برگشت به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته‌اند و با پنج باخت متوالی یکی از ضعیف‌ترین دوران حضور نمایندگان قم در لیگ دسته یک ایران را بر جای گذاشته‌اند.

در شرایطی که کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی مرحله گروهی مسابقات برای حضور موفق در مرحله پلی‌آف حائز اهمیت است، تیم هیئت بسکتبال قم برای اینکه حداقل بین چهار یا پنج تیم بالای جدول گروه نخست قرار بگیرد باید از بازی این هفته با دست پر خارج شود.

نماینده بسکتبال استان قم از شروع دور برگشت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تاکنون برابر تیم‌های کاله مازندران، تیم ملی جوانان، ریرا قزوین، مهرام تهران و شیمی‌در تهران با نتایجی دور از انتظار شکست خورده است.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های کاله مازندران، شیمی‌در تهران، مهرام تهران، تیم ملی جوانان، پارسا مشهد و ایستک کردستان به ترتیب در مکان‌های اول تا ششم هستند و نماینده قم در مکان هفتم جای دارد.

تیم هیئت بسکتبال قم از ساعت ۱۶ عصر روز جمعه بیست و سوم بهمن‌ماه در دیداری حساس مقابل تیم ایستک کردستان قرار می‌گیرد و برای جبران پنج باخت متوالی دور برگشت و هشت شکستی که در این فصل پذیرفته تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdfn0s.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما