پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 22361
معاون وزیر رشاد:

فعالان قرآنی به حج عمره و عتبات عالیات اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس درجه و رتبه موسسات قرآنی حمایت‌های لازم از این مجموعه‌ها انجام می‌شود یکی از این خدمات اعزام فعالان قرآنی به حج عمره و عتبات عالیات است.
فعالان قرآنی به حج عمره و عتبات عالیات اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآن استان قم که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید لواسانی برگزار شد، با بیان اینکه با همت و تلاش مسئولان و فعالان فرهنگی مانع بیگانگی مردم با قرآن شویم، اظهار کرد: ایجاد شهر قرآنی یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن شاخص‌های دینی و اخلاقی مختلفی همچون نظم، تفکر، ادب قرآنی، احترام به علم، حفظ کرامات انسانی، دوری از تهمت و دروغ و... را به نمایش گذاشت.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعزام فعالان قرآنی به حج عمره و عتبات عالیات خبرداد و افزود: همچنین براساس درجه و رتبه موسسات قرانی حمایت‌های لازم از این مجموعه‌ها انجام می‌شود.

وی بر لزوم سرمایه گذاری در فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف خود برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند ولی متاسفانه در کشور اسلامی برای تولید آثار قرآنی با مشکل مالی مواجه هستیم.

حجت الاسلام حشمتی خاطرنشان کرد: برای ترویج و تولید آثار قرآنی باید زیبایی‌های آن توسط هنرمندان و در قالب هنر در جامعه عرضه شود تا از این طریق فرهنگ و معارف قرآنی نشر و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdfs0x.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما