دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 29625
منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم
رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم خبر داد

حضور همه جانبه نیروهای امدادی در روز طبیعت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: نیروهای امدادی استان در سیزدهم فروردین روز طبیعت حضوری همه جانبه برای حفظ سلامتی شهروندان و زائران دارند.
حضور همه جانبه نیروهای امدادی در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز، محسن اروجی اظهار داشت: کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات با مشارکت اورژانس، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، آتش نشانی، پلیس راه، حفاظت محیط زیست، پزشکی قانونی و مرکز بهداشت از آمادگی کامل برای پشتیبانی از سفرها در آستانه پایان دور دوم سفرهای نوروزی برخوردار است.

وی افزود: دستگاه‌های مذکور در طول ایام نوروز امسال خدمات خوبی را به هموطنان ارائه کردند و استقرار بالگرد هلال احمر نیز به توان حمایت هوایی استان در انتقال مصدومان بد حال تصادفات افزود.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه با توجه به تجربیات سال‌های گذشته محل استقرار نیروهای امدادی در نقاط مختلف استان را مشخص کرده‌ایم.

اروجی بیان کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ قم در بخش کهک و بالگرد امدادی هلال احمر نیز در بخش سلفچگان مستقر می‌شوند.

مدیرکل بحران استانداری قم افزود: از همه مردم تقاضا داریم برای حفظ جان خود و خانواده نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را در ۱۳ فروردین ماه رعایت کنند تا بتوانیم ایام خوشی را در پایان نوروز امسال برای مردم شاهد باشیم.

این مسئول گفت: از مردم می‌خواهیم تا از روشن کردن آتش در مراتع و باغات برای پیشگیری از آتش‌سوزی خودداری کنند تا به محیط زیست نیز آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdk90x.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما