چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46815
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم تاکید کرد

رویکرد ویژه شهرداری در ارائه خدمات فرهنگی در سال 96

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم رویکرد ویژه شهرداری در ارائه خدمات فرهنگی در سال 96 را مورد تاکید قرار داد.
رویکرد ویژه شهرداری در ارائه خدمات فرهنگی در سال 96
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی در بازدید از روند ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی در بوستان‌های شهر، با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مختلف و بسته‌های ویژه‌ فرهنگی و ورزشی به مسافرین نوروزی بیان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری باید با توجه به رویکرد ویژه شهرداری در سال 96 اقدامات مهمی را در حوزه فرهنگ، هنر و ورزشی برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌هایی که شهرداری می‌تواند برای شهروندان و زائرین انجام دهد برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است گفت: سازمان باید با ظرفیتی که دارد خصوصا در سال 96 که شهرداری رویکرد فرهنگی خود را تقویت کرده است اقدامات ویژه‌ای را برنامه‌ریزی کند.

قائم مقام شهرداری قم مشارکت شهروندان در ایجاد شکل جدیدی از خدمات فرهنگی در شهر را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: توقعی که از سازمان فرهنگی است بیش از این بوده و در تمام پارک‌ها خصوصا در ایام پر مسافر شهر و تابستان باید برنامه‌های ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به هماهنگی شهرداری با سازمان‌های مختلف استان برای ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: هماهنگی‌هایی با سازمان‌های مختلف داریم که بتوانیم برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح شهر اجرایی کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkj0o.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما