سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 14595
زائران مسجد مقدس جمکران:

ابراز رضايت زائران مسجد مقدس جمکران از وضعیت خدمت رسانی

قم نيوز : قم نیوز: زائران مسجد مقدس جمکران وضعیت خدمات رسانی از سوی شهرداری قم در جمكران را مطلوب توصیف كردند.
ابراز رضايت زائران مسجد مقدس جمکران از وضعیت خدمت رسانی
به گزارش قم نیوز، هرساله با فرا رسیدن ایام ماه شعبان و آغاز جشن‌های شعبانیه شهرداری قم و دستگاه‌های اجرایی استان خود را آماده خدمتی عظیم به زائران مسجد مقدس جمكران می‌کنند.

بی شک حضور میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط مختلف کشور به قصد زیارت مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان نیازمند توجه ویژه و بودجه مالی و پشتیبانی خاصی از نهادهای کشوری در راستای این خدمت ملی است.

شهرداری قم با تشکیل کمیته‌های مختلف برای خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران تمام بخش‌ها و نیروهای انسانی خود را به صورت آماده باش در اختیار دارد تا با پذیرایی از زائران و مسافران از آبروی شهر کریمه اهل بیت(ع) دفاع کند.

اما گواه بر اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی نهادها از جمله شهرداری قم زائران و مردمی هستند که برای زیارت مسجد مقدس جمکران راهی قم می‌شوند.

حسن پورصادقي جوان 21 ساله ای است که خانواده و اقوام خود را از شهر آبادان به مسجد مقدس جمکران آورده است. وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شهرداری قم را در احداث بلوار پیامبراعظم(ص) چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: از زمانی که وارد قم شدیم خدمات شهرداری قم را در به صورت متناوب مشاهده کردیم.

اين زائر مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه میزان خدمت رسانی در ایام شعبانیه هر سال بهتر می‌شود، تصریح کرد: تاکنون وضعیت خدمات رسانی مسئولان استان به زائران مطلوب بوده است.

به سراغ جوان دیگری رفتم که به همراه خانواده خود در حال گرفتن عکس یادگاری با گنبد و گلدسته‌های مسجد مقدس جمکران بود.

با علی همتی 24 ساله همراه شدم که از خراسان شمالی به مسجد مقدس جمکران آمده است و نظر وی را در خصوص اقدامات انجام شده در مسجد مقدس جکران جویا شدم. او اظهار کرد: واقعا امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و فضای عمرانی پروژه ها و زیباسازی شهری نقش مهمی در ظاهر شهر دارد که به این مسئله به خوبی رسیدگی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی خوبی در اطراف مسجد مقدس جمکران از طرف شهرداری قم ارائه می‌شود تصریح کرد: مشکل و نقطه ضعف خاصی را تاکنون مشاهده نکردم و از تمام خدمت‌گزاران به زائران جمكران تشکر می‌کنم.

نادر درستی 29 ساله به همراه همسر و دختر خود به سمت مسجد مقدس جمکران در حال حرکت است که از وی در خصوص عملکرد شهرداری قم پرسش کردم. وي اظهار کرد: بسیج نیروهای شهرداری را در اطراف مسجد مقدس جمکران مشاهده کردم که این نشان از یک برنامه ریزی مناسب برای این ایام را دارد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت پارکینگ و ترافیک به خوبی کنترل شده است اضافه کرد: میزان خدمات رسانی سال به سال بهتر می‌شود که این نشان از برنامه خوب مدیران شهری قم دارد.

خانم صادقی 35 ساله به همراه سه دختر خود از بندر گناوه به مناسبت نیمه شعبان به قصد زیارت مسجد مقدس جمکران هرساله به قم سفر می‌کند. وي مي‌گويد: امیدوارم میزان خدمات ارائه شده بهتر شود و باتوجه به اینکه دو یا سه روز در قم ساکن می‌شویم انتظار داریم مکان‌های مناسب تری برای اسکان و اقامت تدارک دیده شود.

این زائر ضمن تشکر از خدمات ارائه شده توسط مسئولان استان تصریح کرد: ایجاد سایه بان در فضای بیرونی مسجد مقدس جمکران می‌تواند برای اقامت کوتاه مدت و بلند مدت زائران مناسب باشد.

مجتبی بغرایی 40 ساله به همراه خانواده خود در داخل چادر مسافرتی حضور دارد. وي مي‌گويد: تاکنون مشکل خاصی نبوده است و خودروی خود را به سهولت پارک کردم در حالی که در سال‌های گذشته در این زمینه دچار مشکل می شدیم.

وی وضعیت خدمات رسانی را مطلوب توصیف کرد و وافزود: شهرهای زیارتی با توجه به اینکه میزبان زائران زیادی در مناسبت‌های مختلف هستند، نیازمند نگاه ویژه تری از سوی مسئولان هستند.

بهمن پورياني هم جواني است كه استان لرستان راهي قم شده است تا شب نيمه شعبان را در مسجد مقدس جمكران صبح كند. او مي‌گويد: وقتي در بلوار پيامبر اعظم مي‌ايستي و مي‌تواني در يك سو مسجد جمكران و در سوي ديگر حرم مطهر حضرت معصومه(س) را بنگري احساس خوبي پيدا مي‌كني. اين شعف وصف ناپذير است و از هر كسي كه به هر نحوي در راستاي بازگشايي اين بلوار و فراهم شدن چنين شرايطي براي زائران زحمت كشيده است قدرداني مي‌كنم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdkk0f.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما