چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 47535
منبع : خبرگزاری تسنیم

دفتر آیت‌الله شاهرودی درخواست حکم حکومتی برای احمدی‌نژاد را تکذیب کرد

قم نيوز : قم نیوز: یک منبع نزدیک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی شایعات منتشره مبنی بر درخواست ایشان برای صدور حکم حکومتی درباره احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.
دفتر آیت‌الله شاهرودی درخواست حکم حکومتی برای احمدی‌نژاد را تکذیب کرد
به گزارش قم نیوز، در پی انتشار شایعاتی در برخی گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه "آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درخواست حکم حکومتی کرده است"، یک منبع نزدیک به ایشان در گفت‌وگو با تسنیم این شایعه را از اساس «کذب» و «جعلی» دانست.

به گزارش تسنیم، محمود احمدی‌نژاد که 28 فروردین سال جاری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرده بود، توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد. در این انتخابات شورای نگهبان صلاحیت 6 تن از داوطلبان (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، سیدابراهیم رئیسی، سیدمصطفی هاشمی‌طبا و سید مصطفی میرسلیم) را احراز کرده است.

همچنین پیش از این شایعاتی مبنی بر رأی مثبت و دفاع آیت‌الله شاهرودی از احراز صلاحیت احمدی‌نژاد در شورای نگهبان منتشر شده بود، که یک منبع نزدیک به شورای نگهبان نیز اعلام کرد چنین خبری نیز از اساس باطل است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkk0o.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما