دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 46545
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم خبر داد

اعزام گروه جهادی «ربیون» به مناطق محروم خوزستان

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم از اعزام گروه جهادی ربیون با حضور 40 نفر از بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه شهید ابراهیمی به مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.
اعزام گروه جهادی «ربیون» به مناطق محروم خوزستان
به گزارش قم نیوز، حکمت‌الله میرزایی، با بیان اینکه از سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال آینده گروه جهادی ربیون پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه شهید ابراهیمی به استان خوزستان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این گروه متشکل از 40 نفر از نیروهای بسیجی جهادگر است که هر ساله به مناطق محروم مختلف کشور اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: گروه جهادی پایگاه امیرالمومنین(ع) نوروز 96 به مدت 10 روز در شهرک حمزه واقع در شهر دزفول به کارهای عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی خواهند پرداخت.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری خطاب به جهادگران فرمودند «شما سفیران کار و تلاش خواهید شد وقتی شما در یک محیطی حاضر می‌شوید در کویر، در کوهستان، در نقاط دور از دسترس، در میان مردم محروم مشغول کارمی‌شوید جوانی که در آنجاست از شما الهام می‌گیرد و شما می‌شوید سفیر تلاش و کار و خدمت و جهاد و مجاهدت»، اردوهای جهادی سبب کادرسازی برای نظام و انقلاب، زنده نگه داشتن نام بسیج و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم می‌شود.

وی هدف گروهای جهادی از جمله ربیون را محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم در مناطق مرزی و محروم دانست و گفت: ارتقاء سطح سلامت جامعه با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی با هماهنگی سازمان‌های مربوطه و پشتیبانی آن‌ها از دیگر اهداف این گروه جهادی است.

میرزایی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌های تابعه ناحیه امام حسین(ع) به صورت جداگانه برنامه‌های جهادی را به صورت مطلوبی دنبال می‌کنند، عنوان کرد: بسیجیان علاوه بر فعالیت در مناطق محروم کشور گاهی در نقاط محروم استان قم نیز حضور یافته و برنامه‌های جهادی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد:‌ بسیج با نگاه جامع خود در حوزه سازندگی به نتایج مطلوبی رسیده است و این حرکت را تا آبادانی همه نقاط محروم کشور ادامه می‌دهد.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) سپاه استان قم از وجود روحیه جهادی در میان نیروهای بسیجی یاد کرد و ادامه داد: بسیجیان با تاکید بر اینکه روحیه بدون چشم‌داشت مادی برای خدمت‌رسانی و رفاه نیازمند در نقاط مختلف کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkk0o.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما