شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 50009
منبع : خبرگزاری فارس
در تیر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری دوره داوری فوتبال مردان و بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم از برگزاری دوره داوری این رشته ورزشی در هر دو بخش مردان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری دوره داوری فوتبال مردان و بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم، دوره داوری درجه سه فوتبال برای آقایان و بانوان در تیر ماه برگزار می‌شود و ثبت‌نام حضور در این دوره نیز هم اکنون در حال انجام است.

وی با اشاره به مدارک لازم برای حضور در این دوره داوری، اضافه کرد: تصویر شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان، دو قطعه عکس، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداقل سن 17 سال از جمله شرایط حضور در این دوره است، ضمن اینکه حداکثر سن برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها 27 سال خواهد بود.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه تمام مدارک باید به صورت اسکن شده به کمیته داوران این هیأت‌‌ ارائه شود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فوتبالی بعد از ماه مبارک رمضان بار دیگر از سر گرفته می‌شود و ابتدا تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته دوم فوتبال قم بازی‌های خود را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه دیدارهای هفته سوم و مرحله حذفی این بازی‌ها، اضافه کرد: از روز پنجشنبه هشتم تیر ماه شاهد پیگیری این بازی‌ها در مجموعه ورزشی تختی قم خواهیم بود و طبق برنامه کمیته مسابقات هیأت‌‌ فوتبال، تیم‌های پاس با طوفان و فولاد ماهان با الوند به مصاف یکدیگر می‌روند.

بهرامی عنوان کرد: روز جمعه نهم تیر ماه در ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال قم، فرش ایران با کوثر و ایران‌زمین با افشید دیدار می‌کنند، ضمن اینکه روز سه‌شنبه 13 تیر دیدارهای مرحله حذفی آغاز می‌شود و در مدت چهار روز چهار مسابقه بین مدعیان صعود به دسته بالاتر برگزار خواهد شد.

وی در پایان راجع به فعالیت مدارس فوتبال قم در سال جاری، تصریح کرد: تا کنون باشگاه‌های عقاب پردیسان، سفید زاگرس‌مهر، پیمان قائم، ستارگان شاهین، یاران، سیاه‌جامگان، هما، آبادگران، امید سهیل ماندگار، متین دانش صباشهر، ستارگان هلال‌احمر، آریا و الوند هنگ مجوز گرفته‌اند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdnz0k.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما