جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 52494
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم خبر داد

14 مدال‌ كاراته‌كاهاي قم از مسابقات كشوري سبك‌ها

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم از موفقيت كاراته‌كاهاي قم در كسب 14 مدال‌ طلا، نقره و برنز از دو رقابت كشوري سبك‌هاي سوکیوکوشین و شین‌ذن خبر داد.
14 مدال‌ كاراته‌كاهاي قم از مسابقات كشوري سبك‌ها
14 مدال‌ كاراته‌كاهاي قم از مسابقات كشوري سبك‌ها
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: کاراته سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و کاراته‌کاهای استان قم که این رشته را به عنوان پرطرفدارترین ورزش رزمی در استان معرفی کرده‌اند، با حضور در میادین داخلی و برون‌مرزی این سبک‌ها هر ساله افتخارات زیادی کسب می‌کنند.

وی با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای قم در مسابقات کاراته سبک سوکیوکوشین کشور، ابراز کرد: رقابت‌های این سبک به میزبانی هیأت‌‌‌‌ کاراته استان فارس به انجام رسید و تیم اعزامی استان قم با مربیگری سیدمحمدعلی طباطبایی دو مدال طلا توسط سیدمحمدحسین مقدسی و سیدهاشم مقدس‌نیا و یک نشان نقره توسط مهدی خوش‌گفتار کسب کرد.

دبیر هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم سپس به موفقیت کاراته‌کاهای قم در کسب مدال‌‌های متنوع از مسابقات سبک شین‌ذن قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: میزبان این رقابت‌ها تهران بود و تیم استان قم به مربیگری آقایان عزیزی، محمدی و رستمی‌زاده در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفت.

وی خاطرنشان کرد: شاگردان طلایی رستمی‌زاده در این رقابت‌ها محمدحسین رستمی‌زاده، امیرعباس رضایی، مهدی گل‌وردی و حبیب انصاری بودند و امیرحسین اسدی موفق به کسب مدال نقره شد، ضمن اینکه حسین بابایی، محمدحسین زارعی و مهدی اسدی صاحب نشان برنز شدند.

برخوردار عنوان کرد: شاگرد طلایی آقای عزیزیان دیگر مربی کاروان اعزامی قم سجاد عطایی بود، ضمن اینکه از جمع شاگردان ایوب محمدی، یک نشان نقره توسط علیرضا عسگری و یک مدال برنز با درخشش امین محمدی در کارنامه تیم سبک شین‌ذن قم به ثبت رسید.

وی در پایان اظهار کرد: این هفته علاوه بر حضور موفق کاراته‌کاهای قم در مسابقات سبک‌های مردان کشور، شاهد درخشش دو تن از بانوان افتخارآفرین این رشته در رقابت‌های سبک‌های آزاد انتخابی تیم ملی نیز بودیم، رقابت‌هایی که دو مدال برنز توسط الهه عزیزیان در وزن منهای 65 کیلوگرم و محیا پوربابایی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم به مربیگری خانم پاخره برای تیم قم به همراه داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdoo0k.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما