چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 31703
مسئول نمایشگاه هجوم خاموش مطرح کرد

برگزاری نمایشگاه «هجوم خاموش» در قم با موضوع تبیین جنگ نرم دشمن

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایشگاه «هجوم خاموش» گفت: افزایش سطح آگاهی مردم در برابر جنگ نرم دشمن به‌ویژه ماهواره و اینترنت و شبکه‌های مجازی تلفن همراه، هدف برگزاری نمایشگاه «هجوم خاموش» است.
برگزاری نمایشگاه «هجوم خاموش» در قم با موضوع تبیین جنگ نرم دشمن
به گزارش قم نیوز، علی‌اکبر الوندی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش که در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد شده است، اظهار داشت: نمایشگاه هجوم خاموش از ۴ مردادماه به صورت رسمی در بوستان بنیادی واقع در خیابان خاکفرج افتتاح شد و در غرفه‌هایی با موضوعات مختلف آماده پذیرایی از مردم استان قم است.

مسئول نمایشگاه هجوم خاموش با اشاره به غرفه‌هایی که در نمایشگاه هجوم خاموش برپا شده است افزود: نمایشگاه هجوم خاموش شامل غرفه‌هایی با موضوعات حجاب و عفاف، دجال واره، شبکه‌های اجتماعی، سیره شهداء، عکس یادگاری، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، ایستگاه نقاشی، هسته ای، بازی و سرگرمی، برگزاری جنگ شادی، تئاتر عروسکی، اجرای عملیات راپل و تیراندازی با سیمیلاتور است.

الوندی بیان کرد: سال گذشته این نمایشگاه با عنوان بشقاب‌های سمی برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت و امسال نیز مردم استان قم استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه هجوم خاموش انجام دادند که قصد داریم که در بوستان‌های دیگرمحدوده ناحیه امام رضا (ع) نمایشگاه‌هایی با محتوای مقابله با جنگ نرم دشمن برپا کنیم.

وی عنوان کرد: نمایشگاه هجوم خاموش با تلاش خودجوش بسیجیان حوزه ۱۴ شهید منتظری، همکاری حوزه ۱۱ شهید حصیری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، معاونت اجتماعی ناجا و گردان تکاور لشکر عملیاتی برگزار شده که برای ایجاد جذابیت برای جوانان بخش تیراندازی با سلاح کلاش به صورت لیزری را ایجاد کردیم که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

مسئول نمایشگاه هجوم خاموش تصریح کرد: اگر شرایط فراهم شود در نمایشگاه بعدی عملیات راپل را ایجاد می‌کنیم تا نوجوانان و جوانان بتوانند شور و نشاط خویش را به نمایش بگذارند.

الوندی اظهار داشت: نمایشگاه هجوم خاموش از ۴ تا ۹ مردادماه و از ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد در بوستان بنیادی واقع در بلوار امام موسی صدر فعال است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به آسیب‌های ماهواره برای جامعه بیان کرد: یکی از غرفه‌هایی که مورد توجه بازدید کنندگان واقع شده غرفه دجال واره است که آسیب‌های ماهواره را برای مخاطبان به صورت علمی تبیین می‌کند.

مسئول نمایشگاه هجوم خاموش با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش عنوان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم در برابر جنگ نرم دشمن به خصوص ماهواره و اینترنت و شبکه‌های مجازی تلفن همراه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه هجوم خاموش است و قصد داریم تا به وسیله برگزاری این نمایشگاه مردم را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکیسنه کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcds50s.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما