دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : 41603
در پی انتخاب یک مدیر رسانه‌ای اصولگرا به عنوان مشاور رسانه‌ای صورت گرفت:

انتخاب تحسین برانگیز شورای شهر قم و فوران بغض‌های فرو خورده!

قم نيوز : قم نیوز: شورای اسلامی شهر قم در انتخابی تحسین برانگیز و هوشمندانه، سکان هدایت امور رسانه‌ای این شورا برای یک سال آینده به یکی از مدیران موفق روابط عمومی و اهالی رسانه قم سپرد، اما هنوز مرکب امضای اعضای شورا زیر صورت جلسه خشک نشده بود که توپخانه رسانه‌ای اصلاح طلبان که از این انتصاب خشمگین شده بودند، به صدا درآمد، غرشی که به اشاره پدرخوانده رسانه‌ای این جریان کلید خورد.
انتخاب تحسین برانگیز شورای شهر قم و فوران بغض‌های فرو خورده!
به گزارش قم نیوز، در اصولگرا بودن شورای اسلامی شهر قم شکی نیست. این شورا برآیند نظر مردم قم است که در انتخابات مجلس نیز با انتخاب اصولگرایان نظر خود را دوباره اعلام کردند. اگرچه در برخی شهرهای دیگر، اصولگرایان نتوانستند اکثریت کرسی های مجلس را کسب کنند، اما سند قم به نام اصولگرایی خورده است و اصلاح طلبان، در این شهر، هر چقدر هم که هیاهو کنند، راه به جایی نمی‌برند.

این شورای اصولگرا، امروز گام مثبتی در عرصه رسانه برداشت و یکی از مدیران موفق و با سابقه روابط عمومی را که از اصحاب رسانه قم نیز هست، به عنوان مشاور رسانه‌ای برگزید. پست مشاوره رسانه‌ای شورای اسلامی شهر قم البته چند سال قبل، زمانی که یکی دیگر از مدیران مطبوعاتی و اصولگرای قم به این پست منصوب شد، شکل گرفته بود اما در 3 سال اخیر شورا، خالی بود و علی رغم انتخاب مدیرکل سابق ارشاد قم پس از پایان مسئولیت، وی نیز در این جایگاه قرار نگرفته بود.

این پست از آن جهت حائز اهمیت است که شورای اسلامی شهر قم، مجرای اجرای اراده مردم در سطح شهر و پروژه‌های شهری است و رسانه‌ها نیز راه اصلی ارتباط مردم با شورا هستند. حال حلقه گمشده ارتباط رسانه‌ها با شورای شهر، مشاوری از جنس رسانه و با سابقه کار در روابط عمومی است تا دغدغه‌های رسانه‌ها برای اعضای شورا بهتر طرح شود و از ظرفیت رسانه نیز با دانستن مشکلات و مسائل پیش روی شورای شهر، در جهت حل این مشکلات و به نفع شهر مقدس قم استفاده گردد.

ناراحتی پدرخوانده و بغض فرو خورده جیره خواران رسانه‌ای
این انتخاب تحسین برانگیز شورای اسلامی شهر قم، امروز عصر اتفاق افتاد اما هنوز مرکب امضاء اعضای حاضر زیر صورت جلسه انتخاب مشاوره رسانه ای خشک نشده بود که توپخانه رسانه‌ای اصلاح طلبان در قم با اشاره پدرخوانده رسانه‌ای آنها به صدا در آمد و با ادبیاتی سخیف که تنها در شـأن جیره خواران رسانه‌ای خودشان است، به تخریب این انتخاب و شخص انتخاب شده، پرداخت.

این تخریب و حرکت رسانه‌ای، دلیل محکمی بر انتخاب درست شورای اسلامی شهر قم است زیرا به فرمایش امام راحل هر گاه برخی از کاری ناراحت شوند، آن کار صحیح است و اگر آن عده از کاری خوشحال شوند، باید در صحت آن شک کرد.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کمتر از یک سال آینده برگزار می شود و جریان اصلاح طلب که در قم از قبل قافیه را واگذار کرده است، سر آن دارد که به هر نحو ممکن دیگی را که برای آنها نمی جوشد، واژگون کند لذا از هم اکنون فعالیت خود را برای تخریب اصولگرایان شروع کرده است و این تازه اول کار است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcds90o.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما