سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 42693
منبع : خبرگزاری فارس

متقی‌ سرپرست هیأت جودو و کوراش استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست جدید هیأت جودو و کوراش استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات در این رشته موفق و مدال‌آور معرفی و فعالیت وی برای اداره این هیأت ورزشی آغاز شد.
متقی‌ سرپرست هیأت جودو و کوراش استان قم شد
به گزارش قم نیوز، هیأت جودو و کوراش یکی از 43 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که در بخش‌های همگانی و قهرمانی فعالیت‌های مثبتی دارد و هر ساله اعزام‌های متنوعی از این هیأت ورزشی به رقابت‌های مختلف کشوری و برون‌مرزی انجام می‌شود.

این در حالی است که درخشش نمایندگان هیأت جودو و کوراش در میادین داخلی و برون‌مرزی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوب و قابل توجهی نصیب ورزش استان قم کرده ولی اکنون این هیأت ورزشی دستخوش تغییر و تحولاتی شده و بعد از استعفای رئیس خود به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

در حالی که هنوز مدتی از پایان دوره چهار ساله ریاست رئیس قبلی آن یعنی سعید علیزاده باقی مانده است اما اخیرا با توجه به استعفای علیزاده و تصمیم وی برای پایان همکاری با این هیأت ورزشی، تغییراتی در راس مدیریت جودو قم ایجاد شده و گویا تغییراتی در سایر بخش‌های آن نیز در راه است.

حدود چهار سال قبل بود که با برگزاری مجمع انتخابات هیأت جودو و کوراش استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، سعید علیزاده با انتخاب اعضای مجمع این هیأت به عنوان رئیس جدید هیأت جودو و کوراش قم برگزیده شد اما علیزاده پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود از این هیأت ورزشی خداحافظی کرد و اکنون جودو قم به صورت سرپرستی اداره می‌شود تا زمان برگزاری مجمع انتخابات آن مشخص شود.

تغییر در رأس مدیریت هیأت جودو و کوراش استان قم در حالی ایجاد شد که سعید علیزاده جانشین مجید متقی رئیس پیشین این هیأت ورزشی شده بود و اکنون متقی بار دیگر به راس مدیریت هیأت جودو قم بازگشته تا بار دیگر به فعالیت‌های این هیأت سر و سامان بدهد.

متقی که سال‌ها فعالیت‌های مثبتی در زمینه توسعه این رشته ورزشی داشت و به دلایل نامشخص و شاید هم به علت مسائل شخصی حدود پنج سال قبل از مسوولیت ریاست این هیأت کنار رفته بود، بار دیگر به مدیریت هیأت جودو و کوراش قم بازگشته و اکنون سرپرستی این هیات را انجام می‌دهد.

با معرفی مجید متقی به عنوان سرپرست هیأت جودو و کوراش استان قم، از این به بعد یکی از ماموریت‌های مهم متقی فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی است تا با برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و اداره کل ورزش و جوانان استان قم ثبت نام از کاندیداهای ریاست این هیات انجام شده و با برگزاری مجمع انتخابات، رئیس هیأت قم مشخص شود.

در حالی که دوران سرپرستی معمولا سه ماهه است، این دوره برای متقی در هیأت جودو و کوراش استان قم در حالی آغاز شده که البته خبرها حاکی از نظر مساعد و علاقه زیاد اهالی جودو قم برای فعالیت مجدد خود مجید متقی در این هیأت ورزشی است و به نظر می‌رسد در مجمع انتخابات آینده این هیات، متقی حتی اگر رقیبی هم در مجمع داشته باشد، گزینه اصلی اعضای مجمع برای ریاست چهار سال آینده جودو و کوراش قم باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcds90o.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما