پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 28653
مدیرکل کمیته امداد قم:

پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به طرح کلنگ‌زنی ۹ واحد مسکونی برای محرومان اشاره کرد و گفت: تمام هزینه احداث این پروژه ۹ واحدی توسط خیران تأمین شده است.
پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز ، عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه نشست خبری با اعلام برنامه‌های همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایجاد عدالت اجتماعی از شاخصه‌های انقلاب جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم وامدار خانواده‌های معظم شهدا، محرومان و مستضعفان هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به سیاست‌گذاری دهه فجر با رویکرد توجه ویژه به رفع مشکلات طبقات ضعیف جامعه افزود: ازجمله برنامه‌هایی که در طول دهه فجر اجرا می‌شود اهداء کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به 300 نفر از نوعروسان قمی است.
 
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر به طرح کلنگ زنی 9 واحد مسکونی برای محرومان اشاره کرد و گفت: تمام هزینه احداث این پروژه 9 واحدی به‌ وسیله دو برادر قمی به مبلغ 800 میلیون تومان تأمین شده است.
 
جلالی با بیان افتتاح دو مرکز نیکوکاری در دو منطقه پردیسان و شهرک شکوهیه خاطر نشان کرد: مجموع مراکز نیکوکاری مساجد به 12 مرکز در سطح استان می‌رسد که دو مرکز دیگر به این مجموعه افزوده می‌شود.
 
وی گفت: برای 300 نفر از دختران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور ازدواج موفق و عاقلانه برگزار می‌شود.
 
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر از دیگر برنامه‌های این کمیته را توزیع 10 هزار جفت کفش درمیان محرومان دانست و افزود: همایشی با عنوان همایش قالی‌بافی برای 500 نفر از قالی‌بافان برنامه ریزی شده است که در این همایش رونق اقتصادی در بخش فرش و خانوار‌ها مد نظر است.
 
جلالی برگزاری جشن یادمان پیروزی و برگزاری همایش علمی دانشجویان و طلاب دینی با حضور 400 نفر از دانشجویان تحت حمایت در دانشگاه پردیس فارابی را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر اعلام و بیان کرد: این همایش در 17 بهمن ماه در قالب فراخوان مقاله سیاست‌گذاری شده است که مجموعاً 100 مقاله به دبیرخانه واصل شده است.
 
وی افزود: عناوین مقاله‌های ارسالی در قالب موضوعاتی از قبیل اصول ازدواج موفق و پایدار، نقش ازدواج در کاهش آسیب‌های اجتماعی، علل تأخیر ازدواج جوانان و چرایی ازدواج مجدد در عصر حاضر است.
 
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر به دیدارهای پیش‌بینی ‌شده اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی توسط هلال‌احمر، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق مهر امام رضا (ع)، اعزام کاروان‌های سلامت به روستا‌ها حضور در راه‌پیمایی 22 بهمن و شرکت در گل‌باران و حضور در مزار شهدا عطرافشانی قبور شهدا از جمله برنامه‌های پیش روی ستاد در این ایام است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به کاهش تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قم اشاره و گفت: در استان قم روند خانوارهای تحت حمایت از 3ونیم درصد در سال 85 به 1/3 درصد در سال جاری کاهش‌یافته است.
 
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر با تأکید بر بحث اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود در کشور استفاده شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcds90x.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما