چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 29643
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

حدود ۴۰۰ هزار زائر در مدارس قم اقامت کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز یازدهم فروردین ماه سال جاری ۳۸۷ هزار و ۴۸۹ نفر از مسافرن و زائران در مدارس قم اسکان یافتند.
حدود ۴۰۰ هزار زائر در مدارس قم اقامت کردند
به گزارش قم نیوز،عیسی رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در استان قم از روز ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است اظهار داشت: تا پایان تعطیلات نوروزی خدمات رسانی به زائران و مسافران قم ادامه دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه بر اساس آمار اعلام شده تا روز یازدهم فروردین ماه هفت میلیون و ۹۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر به قم مسافرت کرده‌اند، افزود: طبق آمار محاسبه شده ۲۳۲ هزار و ۵۸۳ نفر با وسایل نقلیه سنگین و ۲۵ هزار و ۲۰۰ نقر با قطار به قم سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۴ روز گذشته یک میلیون ۲۱۳ هزار و ۴۹۸ در قم سکونت داشته‌اند، خاطر نشان کرد: ۸۳ هزار و ۷۹۲ نفر در هتل‌ها، مهمان پذیر‌ها، و مسافرخانه‌های قم اقامت کرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۵۹۶ در هتل‌ها، ‌ ۱۱ هزار و ۱۰۵ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ‌ ۲۴ هزار و ۱۲۵ نفر در مهمانپذیر‌ها، ‌ ۳۰ هزار و ۹۶۶ نفر در خانه‌های مسافر و ۳۸۷ هزار و ۴۸۹ نفر در مدارس قم اسکان یافتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه در این مدت ۷۰۰ هزار و ۵۳۰ نفر در پارک‌ها و حاشیه بلوار‌ها و خیابان‌ها اقامت کردند گفت: هشت هزار و ۸۰۰ نفر در کمپ‌ها و ۲۶ هزار نفر در حسینیه‌ها اقامت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی و مهمانسرای ادارات و خوابگاه‌ها نیز برای اسکان مسافران مورد استفاده قرار گرفته است، عنوان کرد: شش هزار و ۶۱۰ نفر نیز در این اماکن اقامت کردند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcds90x.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما