سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 46473
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد:

میزبانی قم از انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی دو رده سنی نوجوانان و جوانان کاراته ایران به میزبانی قم برگزار خواهد شد.
میزبانی قم از انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، حدود یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی کشور رده‌های پایه کشور در هر دو بخش دختران و پسران به میزبانی سه استان به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی کاراته ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال دختران و پسران فروردین‌ماه سال 1396 به میزبانی هیأت‌های کاراته استان‌های مرزی، کردستان و قم برگزار می‌شود و قم از رقابت‌های دو رده سنی میزبان می‌کند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران در روزهای شانزدهم تا هجدهم فروردین سال آینده در استان مرکزی برگزار شود و پسران کاراته‌کای رده سنی امید نیز روز هجدهم فروردین در کردستان به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر روزهای 23 تا 25 فروردین ماه در قم برگزار خواهد شد، اضافه کرد: دختران کاراته‌کای رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم، جوانان در اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم و امید در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی رقابت خواهند کرد.

برخوردار یاد آور شد: پسران کاراته‌کای رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم، جوانان در اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم و رده سنی امید زیر 21 سال در اوزان 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم روی تاتامی خواهند رفت.

وی با بیان اینکه حداکثر ارفاق وزن برای این مسابقات یک کیلوگرم در نظر گرفته شده است، افزود: شرکت کنندگان رقابت‌های کاتای تیمی و انفرادی توکویی کاتا، کاتای اختیاری اجرا می‌کنند و در کاتای تیمی، تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی و دیدارهای رده‌بندی باید بونکای کاتا اجرا کنند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم تصریح کرد: حضور در این مسابقات آزاد است و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد شرکت کننده برای هیأت‌های استانی وجود ندارد، ضمن اینکه تمامی اعضای تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان سال 95 که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند در این رقابت‌ها باید حضور داشته باشند و ثبت‌نام مسابقات از روز اول اسفند ماه آغاز شده و روز بیست و پنجم اسفند به پایان می‌رسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdso0o.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما