سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 41423
منبع : پایگاه خبری پلیس

فعاليت استوديو خبر پليس قم در راستاي پاسخ‌گويي به نيازهاي مردم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به راه‌اندازي استوديو خبر پليس قم، گفت: اين استوديو از ابتداي سال 95 کار خود را آغاز و بعد از خبر 18 و سي صداو سيماي مرکز قم اخبار پليس را اطلاع مردم مي‌رساند.
فعاليت استوديو خبر پليس قم در راستاي پاسخ‌گويي به نيازهاي مردم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقي با اشاره به اقدامات فرهنگي اجتماعي ناجا اظهار داشت: ناجا به اين نتيجه رسيده است که اگر پليس مي‌خواهد آسيب‌هاي اجتماعي را به حداقل برساند بايد به‌روز عمل کند و در حال حاضر در حوزه فضاي مجازي بيشتر ورود کرده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه فضاي مجازي باعث اثرگذاري در فرهنگ خانواده‌ها شده است، افزود: در حال حاضر اين امر باعث اختلال و کشمکش‌هايي در خانواده‌ها شده‌ است.

سرهنگ صادقي گفت: در اين راستا براي خانواده‌هاي کميته امداد جلسات آموزشي هلال‌احمر گذاشته مي‌شود و خانواده‌هاي کميته امداد حضور مي‌يابند و در مساجد مهم در حوزه مسائل اجتماعي کار مي‌شود همچنين مقررشده که پليس‌هاي تخصصي مانند رئيس پليس آگاهي در مورد آسيب‌ها با مردم صحبت کنند.
وي بابيان اينکه پليس‌هاي تخصصي پاسخگوي مردم هستند،خاطرنشان کرد: در اين راستا شماره تلفن 197 پليس پاسخگوي مردم است که از نزديک با مشکلات مردم آشنا شده و به مسائل آن‌ها رسيدگي مي‌شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم بابيان اينکه اگر بسياري از اماکن به دوربين مداربسته مجهز شود بسياري از مشکلات حل مي‌شود، گفت: پليس توصيه مي‌کند که اماکن به دوربين مداربسته مجهز شوند چراکه کشف بسياري از باندهاي سرقت از طريق همين دوربين‌ها بوده است.

سرهنگ صادقي با اشاره به رصد و مستند کردن جديدترين جرائم اجتماعي گفت: پليس هشدارها را به‌خوبي اطلاع مردم مي‌رساند و صداوسيما نيز در اين زمينه به کمک ناجا آمده است .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به راه‌اندازي استوديو پليس، گفت: اين استوديو از سال 95 کار خود را آغاز و بعد از خبر 18 و سي صدا و سيماي مرکز قم، به مدت 15دقيقه اخبار و توفيقات و عملياتي که انجام‌شده را به اطلاع مردم مي‌رساند شماره تلفن 2182552 استوديو خبر پليس است که مردم مي‌توانند پيشنهاد و انتقادات خود را به اطلاع مسئولان برسانند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdso0o.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما