شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 27023
مدیرکل حفظ آثار قم:

طرح جامع حرم شهدای گمنام قم تا پایان سال ۹۴ بهره برداری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: طرح جامع حرم شهدای گمنام و کوه خضر نبی(ع)تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری کامل می‌رسد.
طرح جامع حرم شهدای گمنام قم تا پایان سال ۹۴ بهره برداری می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، احمد حسینی با تقدیر از یکدلی و مدیریت جهادی مجموعه مدیران شهری و مسئولان استان قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌خصوص مشارکت فعال در بهسازی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام اظهار کرد: با عنایت استاندار قم و مقام عالی دولت در استان، شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم در مجلس، معاونت فنی و مهندسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، فرماندار قم، فرماندهی انتظامی استان و پس از بازدید مسئولان از حرم مطهر شهدای گمنام، کارگروه فنی و مهندسی زیر نظر معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: نخستین مراحل اجرای طرح جامع حرم شهدای گمنام و کوه خضر نبی(ع) با نظارت و ساماندهی این کارگروه پیگیری و عملیاتی شده و با همت دلسوزانه مسئولان اجرایی استان و شهرداری قم به ویژه شهرداری منطقه چهار، با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام است و تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری کامل می رسد.

حسینی با بیان اینکه موقعیت مکانی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام به لحاظ واقع شدن در بام معنوی و حماسی قم دارای چشم انداز منحصر به فردی است، تاکید کرد: این مکان مقدس در همه فصول سال پذیرای خیل عظیم زائران مشتاق بوده و خواهد بود.

وی برگزاری مراسم و محافل معنوی چون دعای عرفه، شبهای احیا و مراسم فرهنگی هفتگی را از برنامه های اصلی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام برشمرد و گفت: سرویس دهی و ارائه خدمات ضروری از سوی مسئولان شهرداری بخصوص پرسنل خدوم شهرداری منطقه چهار، بر اطمینان خاطر زائران و مردم شریف استان قم نسبت به حضور در این مکان معنوی افزوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تشریک مساعی و اتفاق نظر و همدلی همه مسئولان استان در بهسازی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام و تشکیل جلسات هفتگی کارگروه فنی و مهندسی را از فرصت‌های مغتنم در استان برای اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های معنوی خاص فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: پس از سالها کم توجهی به حرم ۱۴ شهید گمنام، فرصت اخیر در سطح بالاترین همدلی ها و حمایت ها محقق شده و ضرورت دارد این حرکت با برکت، از تمام جهات پشتیبانی و حمایت شود.

وی تصریح کرد: قطعا هر گونه اظهار نظر، پیشنهاد و هر موضوع دیگری در ارتباط با حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام بایستی از طریق کارگروه فنی و مهندسی مورد پیگیری واقع شود تا این طرح عظیم بر اثر اقدامات عجولانه و اظهار نظرهای خودسرانه متوقف و یا تعطیل نشود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdsz0x.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما