شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 52502
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران:

آتلیه‌طهران قم در خانه متوقف شد / تساوی بازی برده با مقاومت البرز

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه خود مقابل مقاومت البرز تن به تساوی داد.
آتلیه‌طهران قم در خانه متوقف شد / تساوی بازی برده با مقاومت البرز
آتلیه‌طهران قم در خانه متوقف شد / تساوی بازی برده با مقاومت البرز
به گزارش قم نیوز، مسابقه خانگی تیم‌ فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مقاومت البرز در حالی مساوی شد که نماینده قم ابتدا سه بر صفر از حریف پیش بود اما با سه اشتباه غیر منتظره بازی برده را به تساوی تبدیل کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران این مسابقه به عنوان یکی از هفت دیدار هفته هشتم رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور همراه با پخش زنده تلویزیونی از سیمای نور شبکه استانی قم با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

میزبان این دیدار یعنی شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم چهارمین مسابقه خانگی خود را انجام می‌دادند با انگیزه کسب چهارمین برد این فصل شروع خوبی داشتند و نیمه نخست را با گل روح‌الله ایثاری یک بر صفر بردند.

آتلیه‌طهران قم که از دیدارهای خانگی قبل خود دو پیروزی برابر تیم‌های لبنیات ارژن فارس و فرش‌آراء مشهد در کارنامه داشت و در برابر حفاری اهواز به تساوی پرگل سه بر سه تن داده بود، در نیمه دوم توسط سعید قلندری و طاها نعمتیان دو گل دیگر به ثمر رساند و سه بر صفر پیش افتاد.

اما زمانی که تیم فوتسال مقاومت البرز تصمیم با استفاده از سیستم پاورپلی گرفت، تیم آتلیه‌طهران قم نیز نقشه حریف را در زمین بازی اجرا کرد اما محاسبات سرمربی تیم آتلیه‌طهران قم در استفاده از این تاکتیک اشتباه از آب درآمد و با سه اشتباه بازی سه بر صفر برده را با تساوی سه بر سه عوض کرد.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که در میهمانی رقبا با تیم پارسیان شهر قدس دو بر دو مساوی کرده‌ بودند، به مس سونگون ورزقان 6 بر دو باخته بودند و در میهمانی همشهری خود تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم که هفته قبل در حضور پرتعداد تماشاگران قمی به انجام رسید پنج بر سه به برتری رسیده‌ بودند، با تساوی سه بر سه در چهارمین بازی خانگی خود 12 امتیازی شدند و در مکان ششم جدول باقی ماندند، ضمن اینکه مقاومت البرز با 6 امتیاز دوازدهم است.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcdxk0k.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما