يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 28572
پورفتح الله:

سازمان انتقال خون مشوق تولیدات داخلی است/ اجازه سوء استفاده نمی دهیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان انتقال خون با بیان این که این سازمان مشوق تولیدات داخلی است، گفت: اخیرا به دلیل سوء استفاده و تخلف یک واحد تولیدی در داخل کشور فضای ناامنی در سازمان انتقال خون ایجاد شد.
سازمان انتقال خون مشوق تولیدات داخلی است/ اجازه سوء استفاده نمی دهیم
به گزارش قم نیوز ، علی اکبر پورفتح الله قبل از ظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در قم و در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه چرا سازمان انتقال خون با وجود اینکه حمایت از تولیدات داخلی را در برنامه‌های خود دارد، کیسه‌های استاندارد داخل کشور که دارای استاندارد نیز هستند را خریداری نمی کند که این کار منجر به تعطیلی آن واحد تولیدی شده، گفت: ما همواره مشوق تولید ملی بوده‌ایم و اتفاق گذشته درباره پیمانکار بخش خصوصی مجتمع بعثت بود که تولید خارجی را به نام تولید داخل می‌فروخت، ما اجازه سوء استفاده نمی‌دهیم.
 
وی بیان داشت: پیمانکاری که در این باره نقش داشت متاسفانه از پیمانکاران صدا و سیما نیز بود و فضای ناامنی برای سازمان انتقال خون ایجاد کرده بود.
 
مدیر عامل سازمان انتقال خون در خصوص کمبود پرسنل در سازمان انتقال خون نیز ابراز داشت: وضعیت مطلوبی در مورد پرسنل سازمان انتقال خون نداریم. با توجه به رشد کار این سازمان اما پرسنل در آن افزایش نیافته و امید است با توجه به تمهیداتی که دیده شده این وضعیت بهبود یابد.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdxk0x.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما