پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 25610

حمایت از آرمان فلسطین وظیفه اسلامی، انسانی و ملی است

قم نيوز : قم نیوز:‌مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: حمایت از آرمان و ملت مظلوم فلسطین وظیفه اسلامی، انسانی و ملی آحاد ملت بزرگ ایران است.
حمایت از آرمان فلسطین وظیفه اسلامی، انسانی و ملی است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام احمد احمدی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: حضرت امام(ره) در ۲۵ مردادماه ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بصورت رسمی بعنوان روز جهانی قدس اعلام نمودند.

وی افزود: این روز از موضوعات بسیار مهمی است که حضرت امام (ره)از ابتدای قیام خود بر روی آن تاکید داشته و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بر هر مسلمانی لازم می دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) تصریح کرد: حمایت از فلسطین هم از نظر انسانی و از نظر اسلامی و ملی بر همه لازم است چون از نظر انسانی هر فردی که دارای وجدان و عاطفه باشد با دیدن این جنایات، حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین را بر خود لازم می شمارد.

وی افزود: از نظر اسلامی ما مسلمانان وظیفه مهمتری داریم چون فلسطین و قدس قبله گاه نخست مسلمین بوده و جزئی از سرزمین های اسلامی و محل معراج پیامبر عظیم الشان اسلام می باشد.

احمدی با اشاره به اینکه انتفاضه مردم فلسطین در آینده نزدیک منجر به نابودی و اضمحلال رژیم اشغالگر اسرائیل می شود، گفت: حمایت امروز مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین، در واقع به نوعی دفاع از امنیت کشور عزیزمان است؛ لذا بر هر مسلمانی واجب است از این مردم مظلوم دفاع نموده و در راه آزادی قدس عزیز بکوشیم.

وی به سخن حضرت امام (ره) که "تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و روز قدس روز مبارزه مسلمین با مستکبرین است" اشاره کرد و از همه مردم شریف استان به ویژه بسیجیان خواست در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نموده و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdz90x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما