سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 49830
منبع : خبرگزاری فارس
با پيروزي در مرحله نيمه نهايي رقم خورد

صعود كريمه و فدك به مسابقه پاياني جام رمضان واليبال قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي صعود كننده به ديدار فينال رقابت‌هاي جام رمضان واليبال باشگاه‌هاي استان قم با برگزاري دو بازي حساس مرحله نيمه پاياني معرفي شدند.
صعود كريمه و فدك به مسابقه پاياني جام رمضان واليبال قم
به گزارش قم نیوز، از جمع 10 تیم شرکت کننده در بازی‌های سال 1396 والیبال جام رمضان باشگاه‌های استان قم دو تیم فدک و کریمه با شکست حریفان خود مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

بعد از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی والیبال جام رمضان باشگاه‌های قم در دو گروه پنج تیمی، از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند و بدین‌ترتیب چهار تیم فدک، مسکن سازان، کریمه اهل بیت (س) و فدک جوان برای راهیابی به فینال در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند.

در مرحله نیمه نهایی که به شکل ضرب‌دری برگزار شد، تیم کریمه اهل‌بیت (س) که تنها نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نیز به شمار می‌رود با تیم مسکن سازان دیدار کرد که در پایان با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

دیگر مسابقه این مرحله را تیم‌های هم خانواده یعنی فدک و فدک جوان در حضور قمی‌های علاقمند به والیبال به میزبانی سالن شهید رضائیان قم برگزار کردند که در این دیدار والیبالیست‌های فدک با نتیجه سه بر صفر حریف خود را بردند و حریف کریمه اهل بیت (س) در مسابقه فینال این بازی‌ها شدند.

بازی‌های شب پایانی برای تعیین تیم‌های قهرمان و مشخص شدن رده‌بندی تیم‌های اول تا چهارم پیکارهای والیبال جام رمضان سال 1396 باشگاه‌های قم، طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌ والیبال استان قم، شامگاه پنجشنبه اول تیر ماه در سالن شهید رضائیان قم به انجام خواهد رسید.

در شب پایانی تیم‌های پیروز مرحله نیمه نهایی یعنی کریمه اهل بیت (س) و فدک در دیدار فینال برای کسب عنوان قهرمانی از ساعت 23 به مصاف یکدیگر می‌روند، اما پیش از این دیدار، تیم‌های فدک جوان و مسکن‌سازان از ساعت 21:30 دقیقه برای کسب مقام سوم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzj0o.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما