يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46400
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه صورت می‌گیرد:

رقابت کبدی‌کاران قم برای صعود به لیگ برتر ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم مردان هیأت کبدی استان قم در مسابقات لیگ دسته اول کبدی مردان باشگاه‌های کشور برای به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.
رقابت کبدی‌کاران قم برای صعود به لیگ برتر ایران
به گزارش قم نیوز، به منظور حضور موفق و پرقدرت تیم کبدی مردان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور تمرینات این تیم در خانه کبدی قم آغاز شده و کبدی‌کاران قم در تلاش برای به دست آوردن مجوز صعود به دسته برتر با انگیزه بالا آماده رویارویی با حریفان می‌شوند.

این در حالی است که کبدی‌کاران قم در جمع تیم‌های حاضر در مسابقات مرحله مقدماتی منطقه یک کبدی مردان ایران حضور دارند و رقابت‌های این تیم با رقبای حاضر در این منطقه از روز سه‌شنبه هفته جاری به مدت سه روز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به مهلتی که فدارسیون کبدی برای ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در این پیکارها در نظر گرفت، تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برای رقابت بر سر کسب مجوز صعود به پیکارهای لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و در مناطق مختلف رقابت می‌کنند.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون کبدی، حریفان تیم مردان هیأت کبدی قم مشخص شدند و کبدی‌کاران قم در منطقه یک برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی باید با تیم‌های هیأت کبدی تهران، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و دانشگاه پیام‌نور رقابت کند.

با توجه به وجود استعدادهای کبدی در قم، علی بیگلری مربی مطرح کبدی قم که سابقه دعوت از سوی فدراسیون کبدی برای مربیگری در تیم ملی کبدی مردان کشورمان را نیز دارد، جمعی از بهترین‌های این رشته را به اردو دعوت کرده تا برای رویارویی با حریفان آماده شوند.

بازیکنان تیم مردان هیأت کبدی قم در این مسابقات روح‌الله اسکندری، قاسم نوروزیان، محمدحسین معصومیان، محمد اورنجی، حسین میرزایی، امیر عسگری، میثم صالحی، علیرضا بابایی و مهدی مومن هستند و علیرضابختیاری نیز مسوولیت سرپرستی تیم هیأت قم را بر عهده دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzo0o.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما