چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 41450
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور بانوان استانداری قم خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه دفاع مقدس برای بانوان استان قم در هفته دفاع مقدس

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری قم گفت: در هفته دفاع مقدس،‌ علاوه بر برنامه‌های جمعی و عمومی، مجموعه برنامه‌هایی نیز ویژه بانوان قمی برگزار خواهد شد که غبارروبی قبور بانوان شهیده قم از جمله این برنامه‌هاست.
برگزاری ویژه‌برنامه دفاع مقدس برای بانوان استان قم در هفته دفاع مقدس
به گزارش قم نیوز،  معصومه ظهیری در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری سی‌ و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در طی هفته دفاع مقدس در سال جاری، ظهر امروز با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری برگزار شد، ضمن نثار درود به روح مطهر امام راحل و شهدای ایران به ویژه شهدای دفاع مقدس و 129 بانوی شهید استان قم، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس،‌ علاوه بر برنامه‌های جمعی و عمومی، مجموعه برنامه‌هایی نیز ویژه بانوان استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم ادامه داد: غبارروبی قطعه‌ای از گلزار شهدا که بانوان شهیده در آن آرمیده‌اند و پختن‌ آش،‌ بخشی از برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در سال جاری از طرف ستاد برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس که ویژه بانوان در نظر گرفته شده است قرار است محصولات فرهنگی در بین مردم به فروش برسد و بخشی از هزینه‌ حاصل از فروش محصولات، به خانواده‌های بی‌بضاعت تقدیم می‌شود و بخشی از آن نیز صرف انجام کار‌های فرهنگی در همان محله یا مرکز شود.

ظهیری با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس عنوان کرد: طی هماهنگی که با دانشگاه‌ها و چند حوزه علمیه در سطح قم داشته‌ایم، برنامه‌هایی نیز ویژه دانشجویان و طلاب در طول هفته دفاع مقدس برای آنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم ادامه داد: درصدد انجام مقدمات لازم در راستای برپایی نمایشگاه در برخی از پایگاه‌های بسیج زنان واقع در سطح استان قم هستیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzo0o.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما