چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 27230
دادستان قم:

اتباع خارجی به محض ارتکاب جرم از کشور طرد می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دادستان قم در نشست تعاملی با فرماندهی انتظامی گفت: اتباع خارجی به محض ارتکاب جرم از کشور طرد می‌شوند.
اتباع خارجی به محض ارتکاب جرم از کشور طرد می‌شوند
به گزارش قم نیوز، مصطفی برزگر گنجی در نشست تعاملی با فرمانده، روسای پلیس‌های تخصصی و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان از زحمات شبانه‌روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی و اظهار کرد: با هماهنگی و تعامل مطلوب بین دو دستگاه قضایی و انتظامی، امنیت پایداری برای شهروندان فراهم شود.

وی با اشاره به برخورد قاطع با اراذل و اوباش افزود: تجربه نشان داده است که این افراد بلافاصله پس از آزادی از زندان مجدد در چرخه ارتکاب جرم قرار می‌گیرند بنابراین کلانتری‌ها باید اراذل و اوباش آزاد شده در حوزه خود را رصد کرده و نسبت به کنترل و پایش آن‌ها اقدام کنند.

دادستان قم تصریح کرد: چنانچه اتباع خارجی جرمی مرتکب شوند با هماهنگی به عمل آمده، به محض ارتکاب جرم از کشور طرد می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهاجرت و سکونت کولی‌های برخی استان‌ها در حواشی شهر قم و ارتکاب برخی جرایم خاطرنشان کرد: دادستانی حتی با بنگاه‌های املاکی که به آن‌ها خانه اجاره بدهند برخورد می‌کند.

برزگرگنجی به حمل‌کنندگان سلاح سرد نیز هشدار داد و گفت: حمل کنندگان چاقو و یا هر نوع سلاح سرد بازداشت شده و با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdzx0x.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما