چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 30480
منبع : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

تحقق ۱۰۰ درصدی تأمین زمین صنعتی شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تأمین زمین صنعتی در سال ۹۳ خبر داد.
تحقق ۱۰۰ درصدی تأمین زمین صنعتی شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد اظهارداشت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال گذشته باید توسط این شرکت ۷۰ هکتار زمین صنعتی به اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم افزوده می‌شد که با تلاش صورت گرفته صد درصد این برنامه محقق شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهرک‌های صنعتی استان بیش از ۱۳۱۵ هکتار زمین صنعتی وجود دارد افزود: این ۷۰ هکتار، مقدار زمینی است که در شهرک‌های صنعتی قابلیت احداث واحد صنعتی را دارد زیرا بخش قابل توجهی از مساحت شهرک‌های صنعتی به فضای سبز، معابر، اماکن عمومی و تاسیسات اختصاص می‌یابد.

وی افزود: برای تحقق این میزان زمین صنعتی باید زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار به عنوان فاز عملیاتی در دستور کار قرار گیرد تا با اختصاص ۳۰ هکتار آن به زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی، مقدار زمین پیش بینی شده بدست آید.

طیبی‌نژاد به اقدامات صورت گرفته در تأمین سایر نیاز واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در تأمین ۳۵ مگاوات برق برای فاز عملیاتی شهرک‌های صنعتی و گاز پیش‌بینی شده نیز به میزان ۱۰ هزار متر مکعب موفق عمل کردیم و در این زمینه‌ها نیز برنامه‌های شرکت صد درصد تحقق یافت.

‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم این مقدار برق، زمین و گاز را تنها تأمین کننده بخشی از نیاز واحدهای صنعتی دانست و تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و اهتمام دولت تدبیر و امید به این موضوع، امید است سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به تأمین و رفع نیازهای زیرساختی شهرک‌های صنعتی این شرکت را یاری کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7e8x.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما