پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 39850
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي ۸۰ درصد طرح خروج اضطراري ساختمان‌هاي شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم از اجراي ۸۰ درصد طرح خروج اضطراري ساختمان‌هاي شهرداري قم خبر داد.
اجراي ۸۰ درصد طرح خروج اضطراري ساختمان‌هاي شهرداري قم
به گزارش قم نیوز،  علي اكبر رحيمي با اشاره به فعاليت‌هاي مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم اظهار كرد: اين مركز به دستور شهردار قم در ارديبهشت سال ۹۲ تشكيل شده و با توجه به اينكه با تاخير نسبت به تشكيل اين مركز تصميم گيري شده بود نياز بود كه گام هاي بلندي براي فعاليت در اين حوزه برداشته شود.

وي با بيان اينكه شهر قم دومين شهر در كشور بوده كه عضو كمپين شهرهاي تاب آور جهان شده است، افزود: اين امر مسووليت مديريت شهري براي فعاليت در شهر را افزايش مي دهد چرا كه مجموعه موظف است دستورالعمل هاي كمپين را در شهر اجرايي كند.

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم با اشاره به اجراي برنامه هاي آموزشي درون سازماني تصريح كرد: طي دو سال گذشته بيش از ۳ هزار نفر از نيروهاي درون سازماني اعم از پيماني و ستادي آموزش داده شدند كه در گذشته چنين اقدامي صورت نگرفته بود.

وي به وضعيت اجراي مانورهاي شهري در قم اشاره كرد و افزود: طرح خروج اضطراري ساختمان هاي شهرداري در دستور كار است كه بيش از ۸۰ درصد اتفاق افتاده است.

رحيمي ارتباط با شهرهاي معين طبق دستورالعمل وزارت كشور را مورد توجه قرار داد و گفت: نخستين شهري هستيم كه به صورت عملياتي به اين كار وارد شده و تاكنون سه نشست مشترك با شهرهاي معين داشتيم.

وي تصريح كرد: باتوجه به اينكه پيشتاز اين فعاليت ها بوديم، تصميم بر اين شد كه دبيرخانه هماهنگي مديران بحران استان هاي معين در قم باشد هرچند اين كار مسووليت هاي شهر را افزون خواهد كرد.

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم حمايت شوراي شهر و مديريت شهري از مجموعه مديريت بحران را يادآور شد و خاطرنشان كرد: برنامه هاي متعددي در اين زمينه براي شهر قم در نظر گرفته شده كه در آينده اجرايي مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7v8x.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما