پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 803

کارگاه آموزشی لیپولیز در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: کارگاه آموزشی لیپولیز با شرکت 30 متخصص پوست کشور به مدت یک روز در قم برگزار شد.
کارگاه آموزشی لیپولیز در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان قبل از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی لیپولیز به خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی لیپولیز با شرکت ۳۰ متخصص جراح، جراح پلاستیک و پوست از استانهای قم، تهران و اصفهان امروز برگزار شد.

سید محمد حسن طاهایی در خصوص روش لیپولیز گفت: این یک روش درمانی و زیبایی است که روی چربی‌های بدن مانند شکم، غبغب و ... انجام می‌شود و در صورت استقبال متخصان دستگاه آن وارد قم می‌شود.

دستگاه‌های مورد استفاده در قم بالاتر از نرم تهران
مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان با بیان اینکه دستگاه‌های مورد استفاده در قم از استاندارد تهران بالاتر و با کیفیت‌تر است، افزود: این درمانگاه در زمینه درمان بیماری‌های مزمن پوستی موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در حال حاضر تنها درمانگاه تخصصی و خصوصی پوست و مو در قم است که مورد حمایت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

دریافت گواهینامه کسب رضایت مشتری برای اولین بار در کشور
وی ادامه داد: این درمانگاه اولین درمانگاه پوست، مو و زیبایی کشور است که توانسته برای اولین بار در کشور گواهینامه کسب رضایت مشتری از شرکت رویال آلمان را دریافت کند.

طاهایی به حجم سرمایه گذاری درمانگاه ایرانیان اشاره کرد و گفت: این درمانگاه با حجم سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و به کارگیری ۱۲ متخصص رشته‌های پزشکی برای ۳۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

قرارداد با بیمه های خدمات درمانی
مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مراکز درمانی برای انجام خدمات در زمینه پوست و مو با بیمه قرارداد ندارند، اضافه کرد: این مرکز جهت رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر با سه بیمه اصلی کشور یعنی تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح قرارداد دارد.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان از آبان ماه ۸۹ تاسیس و تنها مرکز معتبر در زمینه ارائه خدمات درمانی، زیبایی و لیزر در قم محسوب می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم از آن حمایت می کند.

انتها پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcebx8vijh87.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما