يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 40434
منبع : خبرگزاری تسنیم
شهردار قم:

غائله بدهی‌های شهرداری قم به‌زودی پایان می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد از این بدهی در آستانه تسویه نهایی قرار گرفته که امیدواریم پس از نهایی‌شدن، مابقی این بدهی هم حل‌وفصل شود.
غائله بدهی‌های شهرداری قم به‌زودی پایان می‌یابد
به گزارش قم نیوز، مرتضی سقاییان‌نژاد از برگزاری جلساتی با مقامات ارشد نظام و مسئولان بلند پایه کشور به منظور حل و فصل بدهی 1600 میلیاردی شهرداری قم خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر جلساتی در حضور مقامات ارشد کشور در حال برگزاری است که به این موضوع خاتمه داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات تاکنون 700 میلیارد از این بدهی در آستانه تسویه نهایی قرارگرفته که امیدواریم پس از نهایی شدن، مابقی این بدهی هم حل‌وفصل شود و غائله بدهی‌های شهرداری قم پایان یابد.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: موضوع بدهی‌های شهرداری را قرار نیست از راه حراج بلوار پیامبر اعظم (ص) تأمین کنیم و ما دنبال حل این مسئله از راه‌های دیگر هستیم.

شهردار قم گفت: حرکت بسیار خوبی درباره پرداخت بدهی‌های شهرداری که بخش قابل توجهی از آن را بدهی‌های بانکی تشکیل می‌دهد صورت گرفته است که انشاءالله تصمیمات و دستورات خیلی خوبی از جلساتی که در حال برگزاری است بیرون خواهد آمد.

وی که این بدهی‌ها را مانعی برای پیشرفت و توسعه شهر قم می‌داند، خاطرنشان کرد: انشاءالله به‌زودی خبرهای خوبی را به مردم می‌دهیم و گام بلندی که در این رابطه برداشته‌ایم به سرانجام می‌رسانیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceee8e.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما