يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 31254
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
همزمان با شب‌های لیالی قدر؛

بیش از ۲۰۰ جهادگر قمی به مناطق محروم اعزام می شوند

قم نيوز : قم نیوز: بیش از ۲۰۰ جهادگر بسیجی قمی همزمان با شب‌های لیالی قدر به مناطق محروم اعزام می شوند.
بیش از ۲۰۰ جهادگر قمی به مناطق محروم اعزام می شوند
به گزارش قم نیوز، محمد عموعبدالهی طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین، حضرت علی(ع) اظهار داشت:بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاه های استان قم، همزمان باشب‌های لیالی قدربه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در قالب اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه این تعداد دانشجو در قالب چهارگروه جهادی به مناطق محروم استان قم اعزام می‌شوند، افزود: گروه جهادی تالیان نور از دانشگاه پیام نور در روستا های مشک آباد، علی آباد و جعفر آباد به فعالیت خواهد پرداخت.

وی گفت: گروه جهادی سفیران سلامت از دانشگاه علوم پزشکی و گروه جهادی شهید مطهری ازدانشگاه تربیت معلم خواهران نیز در روستاهای روستاهای کاج و کوه سفید به انجام فعالیت های پزشکی و فرهنگی خواهند پرداخت.

عموعبدالهی با بیان اینکه گروه جهادی هجرت سبز از دانشگاه قم نیز در روستاهای میرآباد، فرج آباد و قلعه سلطان باجی فعالیت جهادی خواهند داشت، افزود: فعالیت های پزشکی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، برگزاری جنگ های قرآنی و دیگر فعالیت های از اقداماتی است که جهادگران بسیجی در این اردوها به آنها خواهند پرداخت.

ویدر پایان خودسازی دانشجویان و آشنایی با مشکلات مناطق محروم را از جمله هدفهای مهم و عمده این اعزام‌ها عنوان کرد وبیان نمود: گروه جهادی شهید زین الدین و شهید چمران نیز در بخش مرکزی و منطقه دشت احمد فعالیت جهادی خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceew8x.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما