دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 25747

آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی مراسم نماز عید فطر f

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس 115 قم با به‌کارگیری 10 دستگاه آمبولانس و آماده‌باش تمام نیروهای عملیاتی و ستادی، مراسم نماز عید سعید فطر را پوشش می‌دهد.
آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی مراسم نماز عید فطر f
به گزارش قم نیوز، محمدجواد بافری اظهار کرد: اورژانس قم مانند همیشه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و نمازگزاران در روز عید سعید فطر است.

وی تصریح کرد: برای خدمات‌رسانی امدادی در روز عید سعید فطر ۱۰ دستگاه آمبولانس در محل‌های برگزاری نماز روز عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مستقر هستند و به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از به‌کارگیری سه دستگاه موتورلانس خبر داد و گفت: با توجه به شلوغ بودن راه‌ها، موتورلانس‌ها برای رسیدن هرچه سریع‌تر بر بالین بیماران در نظر گرفته‌ شده است.

وی در ادامه از آماده‌باش کامل کارکنان ستادی و عملیاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد و تصریح کرد: غیر از کارکنان و آمبولانس‌های معمولی این مرکز که در پایگاه‌های ۳۶‌گانه در حال خدمت‌رسانی هستند بیش از ۳۰ نفر از کارکنان ستادی و عملیاتی در این روز خدمات‌رسانی می‌کنند.

باقری خاطرنشان کرد: تمام آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ که قرار است در محل برگزاری نماز عید فطر حضور یابند از ۴۵ دقیقه پیش از شروع مراسم آماده ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان و زائران در محل هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceff8w.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما