دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46537
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع) صورت می‌گیرد

ویزیت و درمان رایگان 8 پزشک متخصص در قم

قم نيوز : قم نیوز: هشت نفر از پزشکان متخصص استان قم به همت مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع) بیماران را به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌کنند.
ویزیت و درمان رایگان 8 پزشک متخصص در قم
به گزارش قم نیوز، مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع) برای حمایت از بیمارانی که برای ویزیت پزشک با مشکلات مالی مواجه بوده و نیازمند کمک مالی هستند، طرح ویزیت و درمان رایگان را اجرا می‌کند.

اسماعیلی متخصص داخلی، مظفری متخصص قلب و عروق، پرهام متخصص داخلی و دیابت، زینلی متخصص مغز و اعصاب، پشتیبان و موسوی متخصصان اطفال، وفایی دندان پزشک ویژه اطفال و شادی پزشک عمومی پزشکان نیکوکاری هستند که در این طرح خداپسندانه به ویزیت بیماران اقدام می‌کنند.

افراد نیازمند برای استفاده از این طرح ابتدا باید به مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع) واقع در کوچه 38 خیابان شهید صدوقی مراجعه کنند و با دریافت معرفی‌نامه از این مرکز در مطب پزشک متخصص مورد نظر حضور یابند.

لازم به ذکر است، با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب برخی از خانواده‌ها در این طرح هزینه ویزیت پزشک به صورت کامل برای بیماران رایگان می‌شود و در صورت امکان خیرین مردمی مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع) در بخش درمان نیز همیار بیمار خواهند بود.

گفتی است، افراد باید از مراجعه مستقیم به مطب پزشک پرهیز کرده و برای دریافت پاسخ سوالات خود هر روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت 11 الی 13 با شماره‌های ۰۹۱۹۲۹۰۳۶۱۳و ۳۲۹۱۷۱۳۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcefn8e.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما