چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 25567

کمکهای مردمی در سال گذشته نزدیک به 39 میلیارد تومان

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: مجموع کمک های مردمی در سال گذشته حدود 39 میلیارد تومان بود.
کمکهای مردمی در سال گذشته نزدیک به 39 میلیارد تومان
به گزارش قم نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ، افشین پایانی فر با اشاره به اینکه کمکهای مردمی شامل عام ، امانی و وجوهات شرعیمی باشد عنوان کرد: در بخش کمکهای عام سال گذشته ۷ میلیارد و ۷۷ میلیون تومان جمع آوری شد که رشد ۳۴ درصدی را در قیاس با سال قبل شاهد هستیم.
وی گفت: در بخش امانی و وجوهات شرعی نیز ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان جمع آوری گردید که رشد ۵۵ درصدی را در این بخش در قیاس با سال نود و یک به همراه داشت.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد قم با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش کمک های مستقیم ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد اضافه کرد: سال گذشته مجموع کمکهای مردمی ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که بالغ بر ۱۶۰ درصد رشد در قیاس با سال ما قبل داشت .
وی همچنین تصریح کرد : سال گذشته همچنین در جشن نیکوکاری ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که ۳۷ درصد رشد را در این سال در قیاس با سال نود و یک شاهد بودیم .
پایانی فر با اشاره به اینکه در جشن عاطفه ها نیز سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد گفت: در این رابطه سال گذشته در قیاس با سال قبل ۵۵ درصد رشد بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefn8w.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما