سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46807
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

آوار بدهی‌های کمرشکن توان حرکت را از شهرداری ستانده بود/توسعه شهر بر محور برنامه قم 1400

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با صدور پيامي فرا رسيدن سال ۱۳۹۶ و بهار طبيعت را به عموم شهروندان تبريك گفت و اعلام کرد: تلاش شهرداري بر آن بود تا شهر قم را از زير آوار بدهي‌هاي كمرشكن كه توان حركت را از آن ستانده بود، بيرون بكشد و در اين راه با كارسازي حدود ۷۰۰ ميليارد تومان از بدهي‌هاي دولت و دستگاه‌هاي عمومي، بخش عظيمي از بدهي‌هاي شهرداري قم در آستانه تسويه قرار گرفت.
آوار بدهی‌های کمرشکن توان حرکت را از شهرداری ستانده بود/توسعه شهر بر محور برنامه قم 1400
به گزارش قم نیوز، در پیام مرتضی سقاییان نژاد آمده است: بهار طبیعت و آغاز سال ۱۳۹۶ شمسی را به تمام شهروندان شهر کریمه اهل بیت(س)، مدیران و مسؤولان شهر قم، خدمت‌گزاران مکتب جعفری به ویژه علمای جلیل القدر و فضلای عظیم الشان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری قم و مراکز و سازمان‌های وابسته در رده‌های مختلف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: سالی که گذشت برای شهرداری قم و مدیران و کارکنان آن سالی سرشار از تلاش بود، سالی که با همکاری و تعامل سازنده شروع شد و با دلسوزی و موفقیت به نهایت رسید، سالی که با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیریت شهری و با اتمام و اجرای موفق پروژه‌های شهری سامان یافت و ثمره‌اش رشد و پیشرفت کلانشهر قم شد.

در این پیام افزوده شده است: در سالی که گذشت به توفیقات ربّانی و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و ارشاد و راهنمایی‌های مراجع عالیقدر تقلید گامی فراتر به سوی اهداف در نظر گرفته شده برداشته شد و شهر قم کماً و کیفاً وسعت یافت، ده‌ها پروژه به بهره‌برداری رسید.

در پیام شهردار قم اضافه شده است: در سال ۹۵ مدیریت شهری پس از فراز و نشیب‌های فراوان توانست موتور محرکه شهرداری را به راه انداخته و با کنار زدن مسایل و مشکلات مختلفی هم‌چون بدهی‌های کلان، معضلات مالی، کمبود منابع و... پروژه‌های نیمه‌کاره شهری را به سرانحجام برساند.

در این پیام تصریح شده است: افتتاح روگذر میثم، روگذر تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم، تقاطع غیرهمسطح مقداد، اتمام روگذر تقاطع عمار یاسر- کمربندی امام علی علیه السلام، فاز اول و دوم بلوار آیت‌الله بروجردی، اتمام عملیات حفاری مکانیزه در خط A متروی شهری و ده‌ها پروژه خرد و کلان شهری دیگر از جمله مواردی بود که در گذشته شهر را در گره ترافیکی فرو برده بود و امروز شاهد شیرینی بهره‌برداری از آنها هستیم.

در ادامه این پیام افزوده شده است: همچنین در این مسیر با شکوه خدمت به مردم شریف و با کرامت قم مقدس، با بهره‌گیری از عنایات و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان، شاهد افتتاح پایگاه‌های آتش‌نشانی و افزایش تجهیزات ایمنی شهری و نیل به استاندارد ایمنی، ۲۴ بوستان در مناطق هشتگانه، اجرای نهضت آسفالت با توزیع بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در معابر و شوارع شهر، توسعه فضای سبز شهری و... بودیم.

در پیام دکتر سقاییان نژاد خاطرنشان شده است: کوشش شهرداری قم بر آن بود تا شهر قم را از زیر آوار بدهی‌های کمرشکن که توان حرکت را از آن ستانده بود، بیرون بکشد و در این راه با کارسازی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های دولت و دستگاه‌های عمومی به شهرداری رقم با حمایت ریاست محترم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بخش عظیمی از بدهی‌های شهرداری قم در آستانه تسویه قرار گرفت و در نهایت از این رهگذر، سال ۱۳۹۵ را با سربلندی به پایان برد.

در پایان این پیام آمده است: اکنون و در طلیعه سال ۹۶ مدیریت شهری با عزمی جزم و با توانی مضاعف و پیگیری برنامه‌های گذشته، فعالیت‌های توسعه‌ای خود را بر محور برنامه قم ۱۴۰۰ دنبال می‌کند و برای موفقیت در این راه هماهنگی و تعامل دائم میان مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های مسوول در استان قم ضروری خواهد بود. در پایان، سالی پر از برکت، نعمت، توفیق، پیروزی و بهروزی و سلامت و سعادت را برای همه شهروندان معزز قمی و خدمتگزاران گران‌قدر این شهر شریف از درگاه الهی آرزومندم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcefv8e.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما