قم نيوز : قم نیوز:معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 207 پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و 358 میلیارد تومان در این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
معاون استاندار: 207 پروژه در ایام الله دهه فجر در قم به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز ، \'سید حسن رضوی\' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها شامل تاسیسات زیربنایی، عمران شهری، عمران روستایی، عمران جاده ای، ساختمان های اداری، مسکن مهر، صنعت و معدن، کشاورزی، آموزش، فرهنگی، گردشگری و ورزشی می باشد.
 
وی ادامه داد: این پروژه ها در روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه جاری با حضور وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان قم و به صورت همزمان به بهره برداری می رسد.
 
رضوی اضافه کرد: 132 پروژه از پروژه های قابل افتتاح، مربوط به پروژه های عمران شهری است که در مناطق هشت گانه قم اجرا شده و محور آنها بیشتر احداث بوستان، احداث ایستگاه های آتش نشانی، اصلاح هندسی معابر و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب می باشد.
 
وی افزود: پنج پروژه از این پروژه ها نیز مربوط به پروژه های بخش صنعت و معدن می باشد که در روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه جاری با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم قم در مجلس، مسوولان کشوری و استانی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح خواهد شد.
 
وی گفت: برای این پروژه ها، 90 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته و برای 600 نفر اشتغالزایی شده است.
 
معاون استاندار قم در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان قم برنامه های مختلفی را در این ایام برگزار می کند که این برنامه ها در روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه جاری با حضور استاندار قم در یکی از مدارس و نواخته شدن زنگ انقلاب کلید می خورد.
 
به گفته رضوی، گلباران و حضور در بیت امام راحل(ره)، شرکت در مراسمی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه امام راحل از دیگر برنامه های روز دوازدهم بهمن ماه است.
 
وی گفت: روز سیزدهم بهمن ماه که افتتاح طرح های صنعتی را خواهیم داشت، روز چهاردهم اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه های قم برنامه هایی را در سطح استان تدارک دیده اند و در روز پانزدهم بهمن ماه نیز همایش زنان و خانواده برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: روز شانزدهم نیز علاوه بر افتتاح پروژه ها و برگزاری شورای اداری، غبارروبی مزار شهدا انجام می شود.
 
رضوی افزود: روز جمعه هفدهم بهمن ماه، استاندار قم به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح خواهد کرد.
 
وی گفت: روز هجدهم بهمن ماه اختصاص به دیدار مدیران استانی با خانواده شهدا و گردهمایی مسوولان هیات های مذهبی دارد، در روز نوزدهم استاندار و معاونان در دانشگاه ها حضور پیدا کرده و سخنرانی می کنند و در روز بیستم بهمن ماه از بخش جعفریه بازدید خواهیم داشت و پروژه هایی نیز در این بخش به بهره برداری می رسد.
 
رضوی گفت: استاندار قم در روز بیست و یکم بهمن ماه در برنامه تلویزیونی \'قم 1404\' با مردم استان گفت و گو می کند و در روز بیست و دوم بهمن ماه در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور حضوری حماسی خواهیم داشت.
 
وی افزود: همچنین از سوی دستگاه های مختلف استان برنامه ریزی شده است تا در طول دهه فجر، تعدادی از وزرا و مسوولان ارشد کشور در راستای بررسی مسائل دستگاه های مختلف در استان حضور پیدا کنند.
 
رضوی گفت: همچنین سه پروژه مهم شامل \'جاده قم - گرمسار\'، \'صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه\' و \'پروژه انتقال آب به کهک\' که آماده بهره برداری است، همزمان با سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان قم مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم همچنین با بیان اینکه در سال جاری، اعتبارات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال 89 به قم، صد در صد تامین شده است گفت: مدیران، پروژه های مرتبط با این سفر را در حال پیگیری هستند تا انشاالله بخش عمده ای از آنها به بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcenp8w.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما