يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 32325
منبع : روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران:

نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مدیرارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با محوریت امور فرهنگی و برنامه‌ریزی به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.
نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا با بیان اینکه نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود، اظهارداشت: محور این نشست که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور برگزار می‌شود، امور فرهنگی و برنامه‌ریزی است که مدیران فرهنگی- تبلیغی و برنامه‌ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کمیسیون‌هایی به همفکری با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران می‌پردازند.

وی سیاست‌ها، راهبردها، ساختار، فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی- تبلیغی، امور نظارت، برنامه و بودجه و آمار و اطلاعات را از جمله مباحث اصلی این نشست دانست و خاطرنشان کرد: در این نشست شاهد برگزاری کارگاه‌های امور نظارتی و امور برنامه و بودجه نیز هستیم.

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران معاونان فرهنگی تبلیغی و مسئولان برنامه‌ریزی و نظارت استانی نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این نشست مدیران، معاونان و مسئولان به طرح سئوالات و مباحث خود در مورد حوزه کاری خویش می‌پردازند و مدیران و معاونان مربوطه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پاسخگویی می‌پردازند.

وی بیان کرد: در نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیان امور حوزه‌های علیمه خوهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا اظهار داشت: نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenx8x.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما